Colin McRae Rally 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
Linia 13: Linia 13:
'''Tłumaczenie''': [[Marcin Bojko]] <br />
'''Tłumaczenie''': [[Marcin Bojko]] <br />
'''Nagrania''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br />
'''Nagrania''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br />
'''Głosu użyczył''': [[Janusz Kulig]] <br />
'''Głosów użyczyli''': [[Janusz Kulig]] i [[Janusz Wituch]] <br />
'''Organizacja produkcji''': Michał Bakuliński <br />
'''Organizacja produkcji''': Michał Bakuliński <br />



Wersja z 01:02, 19 lut 2019

Colin McRae Rally 3 – gra wyścigowa autorstwa Codemasters Software. Wydana w Polsce 26 czerwca 2003 r. przez CD Projekt.

Opis

Trzecia część najpopularniejszego symulatora rajdów samochodowych na komputery klasy PC firmowanego nazwiskiem Colin’a McRae. Mimo iż seria ta od kilku lat wyznacza standardy w grafice i poziomie odwzorowania detali producent postanowił jeszcze bardziej urealnić poziom prowadzenia samochodów po krętych i nierównych trasach. Podobnie jak w powstałej również w Codemasters TOCA Race Driver, tutaj również położono większy nacisk na utożsamienie się gracza z postacią kierowcy, głownie przez wprowadzenie linii fabularnej przybliżającej nam pozostałych członków ekipy. Dzięki temu poczujemy się prawdziwym kierowcą z pilotem obok siebie i teamem czekającym gdzieś na mecie.

CMR3 charakteryzuje się doskonałym odzwierciedleniem ruchomych części samochodu: amortyzatory, koła (w tym opony), blachy karoserii po uderzeniu w przeszkodę, kawałki szyb, itp. Możliwe jest całkowite unieruchomienie samochodu po silnym uderzeniem w przeszkodę. Teraz już nie można pędzić do mety nie zważając na przeszkody, gdyż dużo łatwiej niż w poprzednich częściach doprowadzić do całkowitego zniszczenia samochodu. Dzięki ścisłej współpracy z teamem fabrycznymi wiele aspektów gry zostało dużo bardziej dopracowanych. Wierne odwzorowano zarówno same modele samochodów jak i ich zachowanie się na trasie. Mocno rozbudowano opcję ustawień samochodów oraz model uszkodzeń. Również nowością jest szczegółowa i w pełni animowana sylwetka pilota – Nicky Grist’a.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1493

Wersja polska

Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej: Paweł Składanowski
Kierownik projektu: Paweł Ziajka
Tłumaczenie: Marcin Bojko
Nagrania: START INTERNATIONAL POLSKA
Głosów użyczyli: Janusz Kulig i Janusz Wituch
Organizacja produkcji: Michał Bakuliński

Linki zewnętrzne