Fortnite: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 8: Linia 8:
<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18976</small>
<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18976</small>
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
<!--'''Udźwiękowienie''': [[Sound Tropez|SOUND TROPEZ]]<br />-->
'''Udźwiękowienie''': [[Sound Tropez|SOUND TROPEZ]]<br />
'''Reżyseria''': [[Bartosz Wesołowski]]<br />
'''Dźwięk''': [[Aleksandra Wyszyńska]]<br/ >
'''Tłumaczenie''': ALBION LOCALISATIONS<br />
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Jan Barwiński|Janek Barwiński]] – '''Lama'''
* [[Jan Barwiński|Janek Barwiński]] – '''Lama'''
Linia 33: Linia 36:
* [[Daniel Wojsa]] – '''Poszukiwacz skarbów'''
* [[Daniel Wojsa]] – '''Poszukiwacz skarbów'''
'''oraz''':
'''oraz''':
* [[Iwona Milerska]] – '''Azalea'''
* [[Jakub Wieczorek]] – '''Soundset męski #4'''
* [[Jakub Wieczorek]] – '''Soundset męski #4'''



Wersja z 11:54, 9 wrz 2019

Fortnite – gra akcji z elementami survivalu stworzona przez Epic Games.

Premiera w Polsce: 21 lipca 2017; dystrybucja: Cenega.

Opis gry

Fortnite to trzecioosobowa gra akcji o lekkim klimacie, oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play). Produkcja została stworzona przez studio Epic Games, znane przede wszystkim z kilku kultowych serii gier akcji, jak Gears of War czy Unreal, a także zaawansowanej technologii Unreal Engine.

Choć sednem zabawy jest tutaj kooperacyjny multiplayer, fabuła stanowi w miarę istotny element gry. Trafiamy do świata nawiedzanego przez przypominające zombie demony, które przybywają na ziemię z burzowych chmur widocznych nad horyzontem, wykorzystując do tego celu sieć portali. Gracze wcielają się w członków oddziałów, które mają za zadanie strzec owych bram, pilnując, by nic się przez nie nie przedarło, i starając się zamykać przejścia przy wykorzystaniu urządzenia o nazwie Atlas. Historia jest opowiadana w toku kilku kampanii, wystarczających na 10, 20 lub 50 godzin zabawy, w zależności od decyzji podjętych przed rozpoczęciem zabawy. Kampanie są podzielone na generowane losowo etapy i cechują się pewną dozą nieliniowości – jako że po każdej zaliczonej misji otrzymujemy wybór, co do tego, w jakiej części świata chcemy zająć się następną bramą.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18976

Wersja polska

Udźwiękowienie: SOUND TROPEZ
Reżyseria: Bartosz Wesołowski
Dźwięk: Aleksandra Wyszyńska
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS
Udział wzięli:

oraz:

Linki zewnętrzne