King’s Bounty: Legenda: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „'''King’s Bounty: Legenda''' (ros. ''King’s Bounty: Легенда о рыцаре'', ''King’s Bounty: Legenda o rycarie''; ang. ''King’s Bounty: The Legend'') ...”)
 
m
Linia 1: Linia 1:
'''King’s Bounty: Legenda''' (ros. ''King’s Bounty: Легенда о рыцаре'', ''King’s Bounty: Legenda o rycarie''; ang. ''King’s Bounty: The Legend'') – strategiczna gra turowa wyprodukowana przez rosyjskie studio Katauri Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. W Polsce wydana przez [[Cenega|Cenegę]] 24 października [[2008]] roku. Rok później doczekała się kontynuacji, ''[[King's Bounty: Wojownicza księżniczka]]''.
'''King’s Bounty: Legenda''' (ros. ''King’s Bounty: Легенда о рыцаре'', ''King’s Bounty: Legenda o rycarie''; ang. ''King’s Bounty: The Legend'') – strategiczna gra turowa wyprodukowana przez rosyjskie studio Katauri Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. W Polsce wydana przez [[Cenega|Cenegę]] 24 października [[2008]] roku. Rok później doczekała się kontynuacji, ''[[King's Bounty: Wojownicza księżniczka]]''.
== Opis ==
''King’s Bounty: The Legend'' (wcześniej Battle Lord) to stosunkowo rozbudowany tytuł, który łączy w sobie wiele różnych gatunków gier, choć na pierwszy plan wysuwają się elementy strategiczne i cRPG. Produkcja ta pod wieloma względami przypomina kultową sagę Heroes of Might & Magic. W szczególności widać to na przykładzie rozwoju głównej postaci, a także przebiegu kolejnych potyczek. Są one bowiem rozgrywane w trybie turowym, na dodatek na planszy, która podzielona została na kilkadziesiąt heksów.
Akcja opisywanej gry osadzona została w typowej dla tego gatunku krainie fantasy. W trakcie zabawy ważną rolę odgrywa zaprezentowany przez producentów wątek fabularny. Niezwykle istotne są również wykonywane przez sterowaną postać questy. Podobnie jak w wielu klasycznych cRPG-ach, można podzielić je na podstawowe oraz dodatkowe. Te pierwsze są oczywiście obowiązkowe. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki gracz musi utworzyć własną postać. W tym przypadku należy wybrać pomiędzy trzema dostępnymi bohaterami – wojownikiem, paladynem lub magiem. Decyzja ta odgrywa oczywiście bardzo istotną rolę. Wpływa bowiem nie tylko na styl zabawy, ale i sposób rozwoju poszczególnych umiejętności danej postaci.
<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7300</small>


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Udział wzięli'''
'''Głosu użyczył''':
* [[Włodzimierz Bednarski]] – '''Narrator'''
* [[Włodzimierz Bednarski]] – '''Narrator'''



Wersja z 20:17, 6 sty 2016

King’s Bounty: Legenda (ros. King’s Bounty: Легенда о рыцаре, King’s Bounty: Legenda o rycarie; ang. King’s Bounty: The Legend) – strategiczna gra turowa wyprodukowana przez rosyjskie studio Katauri Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. W Polsce wydana przez Cenegę 24 października 2008 roku. Rok później doczekała się kontynuacji, King's Bounty: Wojownicza księżniczka.

Opis

King’s Bounty: The Legend (wcześniej Battle Lord) to stosunkowo rozbudowany tytuł, który łączy w sobie wiele różnych gatunków gier, choć na pierwszy plan wysuwają się elementy strategiczne i cRPG. Produkcja ta pod wieloma względami przypomina kultową sagę Heroes of Might & Magic. W szczególności widać to na przykładzie rozwoju głównej postaci, a także przebiegu kolejnych potyczek. Są one bowiem rozgrywane w trybie turowym, na dodatek na planszy, która podzielona została na kilkadziesiąt heksów.

Akcja opisywanej gry osadzona została w typowej dla tego gatunku krainie fantasy. W trakcie zabawy ważną rolę odgrywa zaprezentowany przez producentów wątek fabularny. Niezwykle istotne są również wykonywane przez sterowaną postać questy. Podobnie jak w wielu klasycznych cRPG-ach, można podzielić je na podstawowe oraz dodatkowe. Te pierwsze są oczywiście obowiązkowe. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki gracz musi utworzyć własną postać. W tym przypadku należy wybrać pomiędzy trzema dostępnymi bohaterami – wojownikiem, paladynem lub magiem. Decyzja ta odgrywa oczywiście bardzo istotną rolę. Wpływa bowiem nie tylko na styl zabawy, ale i sposób rozwoju poszczególnych umiejętności danej postaci.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7300

Wersja polska

Głosu użyczył:

Linki zewnętrzne