Kraina Gnoma Belfegora: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m (Data reedycji gry z GOL-a, co ciekawe "Kraina Gnoma Belfegora" i "Gnomek Belfegorek" na tej stronie mają oddzielne profile w encyklopedii.)
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Kraina Gnoma Belfegora''' – polska edukacyjna gra komputerowa ucząca matematyki.
{{Gra
|tytuł=Kraina Gnoma Belfegora / Gnomek Belfegorek
|plakat=Kraina Gnoma Belfegora.jpg
|gatunek=edukacyjna
|producent=[[Techland]]
|dystrybutor=[[Techland]]<br />SoftPlanet <small>(reedycje)</small>
|rok=1998
|data premiery=20 czerwca [[1998]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Kraina Gnoma Belfegora''' – polska edukacyjna gra komputerowa ucząca matematyki.


Została wydana 20 czerwca [[1998]] roku przez firmę Techland. 10 maja [[2002]] roku gra została wydana przez SoftPlanet pod zmienioną nazwą ''Gnomek Belfegorek''.
Została wydana 20 czerwca [[1998]] roku przez firmę Techland. 10 maja [[2002]] roku gra została wydana przez SoftPlanet pod zmienioną nazwą ''Gnomek Belfegorek''.


== Fabuła ==
== Fabuła ==
Kraina Gnoma Belfegora to gra edukacyjna dla najmłodszych graczy, która przenosi ich do krainy Liczyandii, gdzie mają oni odkryć tajniki matematyki ratując świat przed złym Gnomem. Kraina Gnoma Belfegora pełna jest sympatycznych bohaterów, którzy towarzyszą dziecku, uczą i pomagają kiedy zajdzie taka potrzeba. Gracz gromadzi skarby skradzione przez Gnoma Belfegora. Kraina Gnoma Belfegora przepełniona jest humorystycznymi dialogami podłożonymi przez proesjonalnych aktorów oraz przyjemną dla dziecka oprawą graficzną. Kraina Gnoma Belfegora umożliwia zdobycie umiejętności z zakresu matematyki, z którymi dzieci spotykają się w pierwszych trzech latach swojej szkolnej nauki.
Gra edukacyjna dla dzieci, która przenosi nasze pociechy do krainy Liczylandii. Zły gnom Belfegor rzucił na mieszkańców Liczylandii czar, przez który zapomnieli jak się liczy. Gra charakteryzuje się wciągającą fabułą i dowcipnymi dialogami. Sympatyczni bohaterowie, którzy cały czas towarzyszą dziecku, starając się rozbawić, a przy okazji pomóc w nauce liczenia. Szczególnie pomocna okaże się Rusałka Julia, która sprawuje pieczę nad poczynaniami naszej pociechy. Dopracowana szata graficzna i ciekawe animacje czynią grę niekonwencjonalną pomocą dydaktyczną, dostarczającą jednocześnie dużo dobrej zabawy. Dużymi zaletami gry są humorystyczne dialogi postaci, udźwiękowione przez profesjonalnych aktorów oraz atrakcyjna oprawa graficzna.


<small>'''Źródło''': http://gry.polygamia.pl/graj/gatunek-Rodzinne/156417387/Kraina+Gnoma+Belfegora/p/</small>
<small>'''Źródło''': http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=666</small>


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==

Aktualna wersja na dzień 12:46, 15 lis 2019

Kraina Gnoma Belfegora / Gnomek Belfegorek

Kraina Gnoma Belfegora.jpg
Gatunek edukacyjna
Producent Techland
Dystrybutor Techland
SoftPlanet (reedycje)
Rok produkcji 1998
Premiera dubbingu 20 czerwca 1998
Platformy z dubbingiem PC

Kraina Gnoma Belfegora – polska edukacyjna gra komputerowa ucząca matematyki.

Została wydana 20 czerwca 1998 roku przez firmę Techland. 10 maja 2002 roku gra została wydana przez SoftPlanet pod zmienioną nazwą Gnomek Belfegorek.

Fabuła

Gra edukacyjna dla dzieci, która przenosi nasze pociechy do krainy Liczylandii. Zły gnom Belfegor rzucił na mieszkańców Liczylandii czar, przez który zapomnieli jak się liczy. Gra charakteryzuje się wciągającą fabułą i dowcipnymi dialogami. Sympatyczni bohaterowie, którzy cały czas towarzyszą dziecku, starając się rozbawić, a przy okazji pomóc w nauce liczenia. Szczególnie pomocna okaże się Rusałka Julia, która sprawuje pieczę nad poczynaniami naszej pociechy. Dopracowana szata graficzna i ciekawe animacje czynią grę niekonwencjonalną pomocą dydaktyczną, dostarczającą jednocześnie dużo dobrej zabawy. Dużymi zaletami gry są humorystyczne dialogi postaci, udźwiękowione przez profesjonalnych aktorów oraz atrakcyjna oprawa graficzna.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=666

Wersja polska

Głosów użyczyli:

i inni