Afterfall: inSanity: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
Linia 21: Linia 21:
* [[Joanna Domańska]] – '''Głos z interkomu'''
* [[Joanna Domańska]] – '''Głos z interkomu'''
* '''Dodatkowe głosy''': [[Jan Aleksandrowicz|Jan Aleksandrowicz-Krasko]], [[Bożena Furczyk]], [[Dariusz Błażejewski]], [[Andrzej Chudy]], [[Artur Dziurman]], [[Janusz German]], [[Mikołaj Klimek]], [[Robert Kowalski]], [[Katarzyna Kozak]], [[Wojciech Machnicki]], [[Joanna Pach]], [[Piotr Siejka]]
* '''Dodatkowe głosy''': [[Jan Aleksandrowicz|Jan Aleksandrowicz-Krasko]], [[Bożena Furczyk]], [[Dariusz Błażejewski]], [[Andrzej Chudy]], [[Artur Dziurman]], [[Janusz German]], [[Mikołaj Klimek]], [[Robert Kowalski]], [[Katarzyna Kozak]], [[Wojciech Machnicki]], [[Joanna Pach]], [[Piotr Siejka]]
== Linki zewnętrzne ==
* {{dubscore|gra|265}}


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 22:48, 2 sty 2015

Afterfall: inSanity – gra komputerowa (survival horror z perspektywy trzeciej osoby) stworzona przez studio Nicolas Games Intoxicate, wydana 25 listopada 2011 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Gra inspirowana takimi produkcjami jak Fallout czy Dead Space. W rok 2035 – kilkanaście lat po nuklearnej apokalipsie, która zakończyła III wojnę światową – niedobitki ludności zamieszkują wybudowane w Polsce schrony przeciwatomowe. W jednym z nich, nazywanym Chwała, zaczyna rozprzestrzeniać się tajemniczy wirus zamieniający ludzi w mutanty. Zadanie znalezienia lekarstwa spada na psychiatrę Alberta Tokaja, który w jego poszukiwaniu przemierzać będzie mroczne korytarze schronu i postapokaliptyczne zgliszcza.

Wersja polska

Reżyseria: Artur Kruczek
Udział wzięli: