Faust: Gra duszy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
m
 
Linia 1: Linia 1:
'''Faust: Gra duszy''' (org. ''Faust: The Seven Games of The Soul'') – gra przygodowa stworzona przez Arxel Tribe. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 14 lutego [[2000]] roku.
{{Gra
|tytuł=Faust: Gra duszy
|tytuł oryginalny=Faust: The Seven Games of The Soul
|plakat=Faust Gra.jpg
|gatunek=przygodowa
|producent=Arxel Tribe
|wydawca=Cryo Interactive
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=1999
|data premiery=14 lutego [[2000]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Faust: Gra duszy''' (ang. ''Faust: The Seven Games of The Soul'') – gra przygodowa stworzona przez Arxel Tribe. W Polsce wydana przez [[CDP|CD Projekt]] 14 lutego [[2000]] roku.


== O grze ==
== O grze ==
Linia 35: Linia 46:
'''Organizacja produkcji''': Dorota Fortuna<br />
'''Organizacja produkcji''': Dorota Fortuna<br />
'''DTP''': Robert Dąbrowski
'''DTP''': Robert Dąbrowski
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 19:07, 10 lis 2019

Faust: Gra duszy

Faust: The Seven Games of The Soul

Faust Gra.jpg
Gatunek przygodowa
Producent Arxel Tribe
Wydawca Cryo Interactive
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 1999
Premiera dubbingu 14 lutego 2000
Platformy z dubbingiem PC

Faust: Gra duszy (ang. Faust: The Seven Games of The Soul) – gra przygodowa stworzona przez Arxel Tribe. W Polsce wydana przez CD Projekt 14 lutego 2000 roku.

O grze

Gra przygodowa w siedmiu epizodach, osadzona w mrocznej, mistycznej atmosferze żywcem wyjętej z "Fausta" Goethego. Bohaterem gry jest Marcellyus Faust, mędrzec i ostatni strażnik tajemnic Parku Marzeń. Dostaje on bardzo nietypowe zadanie rozstrzygnięcia sporu między Bogiem a Mefistofelesem, dotyczącego losu dusz mieszkańców Parku Marzeń. Aby rozstrzygnąć spór musimy rozwiązać siedem spraw dochodzeniowych. Faust musi uniknąć pułapek zastawionych przez mistrza ułudy Mefistofelesa, oraz korzystać z boskich podpowiedzi. Wszystkie epizody przenoszą nas w siedem różnych czasów, do mrocznej przeszłości Parku Marzeń, w których musimy odkryć siedem tajemnic i uratować siedem dusz.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=849

Wersja polska

Kierownik projektu: Marcin Iwiński
Wsparcie techniczne: Maciej Marzec
Realizacja wersji polskiej: Stanisław Iwiński
Tłumaczenia: Studio tłumaczeń "Druid": Dorota Uchwat
Udźwiękowienie: PAY STUDIO
Udział wzięli:

W pozostałych rolach:

Marketing/PR:

  • Michał Kiciński,
  • Marcin Marzęcki

Organizacja produkcji: Dorota Fortuna
DTP: Robert Dąbrowski