Heroes Kroniki: Antologia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Gra |tytuł=Heroes Kroniki: Antologia |tytuł oryginalny=Heroes Chronicles: Collector's Edition |plakat=Heroes Kroniki Antologia.jpg |gatunek=strategiczna |producent=N...")
 
m
Linia 16: Linia 16:
1 czerwca 2006 roku wszystkie epizody zostały ponownie wydane przez [[Cenega Poland|Cenegę]] w ramach zbiorczego wydania.
1 czerwca 2006 roku wszystkie epizody zostały ponownie wydane przez [[Cenega Poland|Cenegę]] w ramach zbiorczego wydania.
== Fabuła ==
== Fabuła ==
=== ''Podbój podziemi'' ===
=== ''Podbój Podziemi'' ===
Gdy dusza ojca królowej Allison została porwana z raju, Tarnum podjął się wędrówki poprzez ciemne, splątane, przeklęte labirynty Podziemi. Tam, gdzie jedynymi miastami są inferno i nekropolis, każdy krok oznacza walkę na śmierć i życie z armiami demonów, które pragnęłyby na zawsze zatrzymać w Podziemiach Tarnuma i jego nieśmiertelną duszę.
Gdy dusza ojca królowej Allison została porwana z raju, Tarnum podjął się wędrówki poprzez ciemne, splątane, przeklęte labirynty Podziemi. Tam, gdzie jedynymi miastami są inferno i nekropolis, każdy krok oznacza walkę na śmierć i życie z armiami demonów, które pragnęłyby na zawsze zatrzymać w Podziemiach Tarnuma i jego nieśmiertelną duszę.



Wersja z 22:50, 29 paź 2020

Heroes Kroniki: Antologia

Heroes Chronicles: Collector's Edition

Heroes Kroniki Antologia.jpg
Gatunek strategiczna
Producent New World Computing
Wydawca 3DO
Dystrybutor IM Group / Cenega
Rok produkcji 2000
Premiera dubbingu lipiec 2001
Platformy z dubbingiem PC

Heroes Kroniki: Antologia – pakiet kampanii opartych na mechanikach gry Heroes of Might and Magic III stworzony przez New World Computing.

Pierwotnie cztery epizody Władcy Żywiołów, Szarża Smoków, Podbój Podziemi i Wojownicy były wydawane oddzielnie w okresie lipiec-sierpień 2001 roku przez firmę IM Group.

1 czerwca 2006 roku wszystkie epizody zostały ponownie wydane przez Cenegę w ramach zbiorczego wydania.

Fabuła

Podbój Podziemi

Gdy dusza ojca królowej Allison została porwana z raju, Tarnum podjął się wędrówki poprzez ciemne, splątane, przeklęte labirynty Podziemi. Tam, gdzie jedynymi miastami są inferno i nekropolis, każdy krok oznacza walkę na śmierć i życie z armiami demonów, które pragnęłyby na zawsze zatrzymać w Podziemiach Tarnuma i jego nieśmiertelną duszę.

Władcy Żywiołów

Po dziesięciu tysiącach lat władcy żywiołów strząsnęli kajdany i ruszyli do wojny, która zachwieje istnieniem świata śmiertelników. Tylko Tarnum, jeśli przezwycięży wstręt do magii, może nauczyć się odpowiednich zaklęć, zbudować wir żywiołów i powstrzymać nadciągający chaos. Aby stworzyć armię zdolną sprostać temu zadaniu, musi przemierzyć pola ognia i magicznych chmur, błyszczące stawy i gołoborza, podbijając wszystkie wymiary żywiołów.

Szarża Smoków

Nawet połączone armie elfów z leśnych bastionów nie powstrzymają natarcia czarnych, czerwonych, rdzawych, kryształowych i błękitnych smoków prowadzonego przez smoczą królową, Mutare. Wiedząc o tym, elfy wycofały się w leśne ostępy i magiczne pustkowia. Teraz już tylko Nieśmiertelny Bohater, Tarnum, może uchronić świat przed chciwymi szponami krwiożerczej władczyni.

Wojownicy Pustkowi

Po latach cierpień i zniewolenia swego ludu, Tarnum odkrywa prawdziwą, chwalebną historię i zwołuje w twierdzach armie, aby ruszyć przeciw tyranom. Maszerując przez jałowe pustkowia ojczystych stron i wilgotne bagna nizin, powtarza - a nawet przewyższa - czyny legendarnego króla barbarzyńców, pierwszego pogromcy uzurpatorów.

Opis dystrybutora

Wersja polska

W roli narratora: Roch Siemianowski

Linki zewnętrzne