Quake 4: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(nowy artykuł)
 
Linia 8: Linia 8:
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br />
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br />
'''Wystąpili''':
'''Wystąpili''':
* [[Jacek Jasiński]] –
** '''Anderson''',
** '''Strauss'''
* [[Jacek Lecznar]] –
** '''Lee''',
** '''Voss''',
** '''Plutonowy Sledge'''
* [[Olaf Różański]] –
** '''Rhodes''',
** '''Hart''',
** '''Cortez'''
* [[Maciej Słota]] –
** '''Giovanni''',
** '''Marine''',
** '''Technik'''
* [[Kajetan Wolniewicz]] –
** '''Salmon''',
** '''Generał''',
** '''Tabbold''',
** '''Technik'''
* [[Alina Kamińska]]
* [[Alina Kamińska]]
* [[Jacek Lecznar]]
* [[Maciej Słota]]
i inni
i inni


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 12:53, 15 lut 2018

Quake 4 – strzelanina stworzona przez Raven Software, przeznaczona na pecety oraz konsolę Xbox 360. Polski dubbing dostała tylko wersja na komputery osobiste – została ona wydana przez Licomp EMPiK Multimedia 14 czerwca 2006 roku.

O grze

Akcja Quake 4 rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=4910

Wersja polska

Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Wystąpili:

i inni