Hugo: Magiczna podróż: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.
{{Gra
|tytuł=Hugo: Magiczna podróż
|tytuł oryginalny=Hugo: Den magiske rejse
|plakat=Hugo Magiczna podróż.jpg
|gatunek=zręcznościowa
|producent=ITE Media ApS
|wydawca=ITE Media ApS
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2001
|data premiery=28 kwietnia [[2001]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.


Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia [[2001]] roku przez [[Cenega Poland]].
Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia [[2001]] roku przez [[Cenega Poland|IM Group]].


== Fabuła ==
== Fabuła ==
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.
W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.


<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763</small>
<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763</small>

Aktualna wersja na dzień 20:23, 14 lis 2019

Hugo: Magiczna podróż

Hugo: Den magiske rejse

Hugo Magiczna podróż.jpg
Gatunek zręcznościowa
Producent ITE Media ApS
Wydawca ITE Media ApS
Dystrybutor IM Group
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 2001
Premiera dubbingu 28 kwietnia 2001
Platformy z dubbingiem PC

Hugo: Magiczna podróż (ang. Hugo: The Magic Journey, duń: Hugo: Den magiske rejse, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.

Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia 2001 roku przez IM Group.

Fabuła

W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763

Wersja polska

Głosów użyczyli: