Hugo: Magiczna podróż: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
| (Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
| Linia 24: | Linia 24: | ||
* [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator''' | * [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator''' | ||
* [[Cezary Kwieciński]] – | * [[Cezary Kwieciński]] – | ||
** ''' | ** '''Papuga Skrzek''', | ||
** ''' | ** '''Żółw Skorupa''', | ||
** ''' | ** '''Orangutan projektant''' | ||
* [[Zbigniew Konopka]] – | * [[Zbigniew Konopka]] – | ||
** '''Małpa Szymp''', | |||
** '''Żaba Rechot''', | ** '''Żaba Rechot''', | ||
** '''Ptaki piloty | ** '''Ptaki piloty''' | ||
{{Hugo}} | {{Hugo}} | ||
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]] | [[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]] | ||
Aktualna wersja na dzień 11:12, 15 maj 2025
| Tytuł | Hugo: Magiczna podróż |
|---|---|
| Tytuł oryginalny | Hugo: Den magiske rejse |
| Gatunek | zręcznościowa |
| Producent | ITE Media ApS |
| Wydawca | ITE Media ApS |
| Dystrybutor | IM Group CD Projekt (reedycje) |
| Rok produkcji | 2001 |
| Premiera dubbingu | 28 kwietnia 2001 |
| Platformy z dubbingiem | PC |
Hugo: Magiczna podróż (ang. Hugo: The Magic Journey, duń: Hugo: Den magiske rejse, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.
Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia 2001 roku przez IM Group.
Fabuła
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Małgorzata Puzio – Trak (Rut)
- Artur Kaczmarski – Introligator
- Cezary Kwieciński –
- Papuga Skrzek,
- Żółw Skorupa,
- Orangutan projektant
- Zbigniew Konopka –
- Małpa Szymp,
- Żaba Rechot,
- Ptaki piloty
