Hugo: Magiczna podróż: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzył nową stronę „'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ...” |
mNie podano opisu zmian |
||
| (Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS. | {{Gra | ||
|tytuł=Hugo: Magiczna podróż | |||
|tytuł oryginalny=Hugo: Den magiske rejse | |||
|plakat=Hugo Magiczna podróż.jpg | |||
|gatunek=zręcznościowa | |||
|producent=ITE Media ApS | |||
|wydawca=ITE Media ApS | |||
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small> | |||
|rok=2001 | |||
|data premiery=28 kwietnia [[2001]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS. | |||
Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia [[2001]] roku przez [[Cenega Poland]]. | Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia [[2001]] roku przez [[Cenega Poland|IM Group]]. | ||
== Fabuła == | == Fabuła == | ||
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów. | W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów. | ||
<small> | <small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/hugo-the-magic-journey/z21908 GRY On-Line.pl]</small> | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
| Linia 12: | Linia 23: | ||
* [[Małgorzata Puzio]] – '''Trak (Rut)''' | * [[Małgorzata Puzio]] – '''Trak (Rut)''' | ||
* [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator''' | * [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator''' | ||
* [[Cezary Kwieciński]] – | * [[Cezary Kwieciński]] – | ||
** ''' | ** '''Papuga Skrzek''', | ||
** ''' | ** '''Żółw Skorupa''', | ||
** ''' | ** '''Orangutan projektant''' | ||
* [[Zbigniew Konopka]] – | * [[Zbigniew Konopka]] – | ||
** '''Małpa Szymp''', | |||
** '''Żaba Rechot''', | ** '''Żaba Rechot''', | ||
** ''' | ** '''Ptaki piloty''' | ||
{{Hugo}} | |||
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]] | [[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]] | ||
Aktualna wersja na dzień 11:12, 15 maj 2025
| Tytuł | Hugo: Magiczna podróż |
|---|---|
| Tytuł oryginalny | Hugo: Den magiske rejse |
| Gatunek | zręcznościowa |
| Producent | ITE Media ApS |
| Wydawca | ITE Media ApS |
| Dystrybutor | IM Group CD Projekt (reedycje) |
| Rok produkcji | 2001 |
| Premiera dubbingu | 28 kwietnia 2001 |
| Platformy z dubbingiem | PC |
Hugo: Magiczna podróż (ang. Hugo: The Magic Journey, duń: Hugo: Den magiske rejse, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.
Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia 2001 roku przez IM Group.
Fabuła
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Małgorzata Puzio – Trak (Rut)
- Artur Kaczmarski – Introligator
- Cezary Kwieciński –
- Papuga Skrzek,
- Żółw Skorupa,
- Orangutan projektant
- Zbigniew Konopka –
- Małpa Szymp,
- Żaba Rechot,
- Ptaki piloty
