Hugo: Magiczny napój: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
Utworzył nową stronę „'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o tro...”
 
Douglazzz (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.
{{Gra
|tytuł=Hugo: Magiczny napój
|tytuł oryginalny=Hugo: Den magiske trylledrik
|plakat=Hugo Magiczny napój.jpg
|gatunek=zręcznościowa
|producent=ITE Media ApS
|wydawca=ITE Media ApS
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2000
|data premiery=16 lipca [[2002]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń. ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.


Gra w Polsce została wydana 16 lipca [[2002]] roku przez [[Cenega Poland]].
Gra w Polsce została wydana 16 lipca [[2002]] roku przez [[Cenega Poland]].
Linia 6: Linia 17:
Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.  
Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.  


<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1886</small>
<small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/hugo-the-secrets-of-the-forest/zd2371 GRY On-Line.pl]</small>


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Głosów użyczyli''':
'''Głosów użyczyli''':
* [[Andrzej Precigs]] – '''jeż Kolec'''
* [[Andrzej Precigs]] – '''Jeż Kolec'''
* [[Adam Szyszkowski]] –  '''wilk kucharz'''
* [[Adam Szyszkowski]] –  '''Wilk kucharz'''
i inni
i inni
 
{{Hugo}}
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]

Aktualna wersja na dzień 20:38, 19 gru 2024

Tytuł Hugo: Magiczny napój
Tytuł oryginalny Hugo: Den magiske trylledrik
Gatunek zręcznościowa
Producent ITE Media ApS
Wydawca ITE Media ApS
Dystrybutor Cenega Poland
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 2000
Premiera dubbingu 16 lipca 2002
Platformy z dubbingiem PC

Hugo: Magiczny napój (ang. Hugo: The Secrets of the Forest, duń. Hugo: Den magiske trylledrik, 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.

Gra w Polsce została wydana 16 lipca 2002 roku przez Cenega Poland.

Fabuła

Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.

Źródło: GRY On-Line.pl

Wersja polska

Głosów użyczyli:

i inni

Hugo
Filmy Hugo Safari 1Hugo Safari 2
Gry Tropikalna wyspaOdorek i Boberek na leśnej olimpiadzieGwiazdkowa przygodaZaczarowany dąbMagiczna podróżZaklęta kolejkaGorączka czarnych diamentówTropikalna wyspa 2Magiczny napójBohaterowie sawannySiły naturyTajemnice oceanuWielka ucieczkaHugo w kosmosieSmakkaballCzarodziejskie zwierciadłoBukkazoom!Tropikalna wyspa 3CannonCruiseTropikalna wyspa 4Agent HugoBitwa pingwinówRoboRumbleLemon TwistPrzygoda z angielskim