Hugo: Magiczny napój: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzył nową stronę „'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o tro...” |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS. | {{Gra | ||
|tytuł=Hugo: Magiczny napój | |||
|tytuł oryginalny=Hugo: Den magiske trylledrik | |||
|plakat=Hugo Magiczny napój.jpg | |||
|gatunek=zręcznościowa | |||
|producent=ITE Media ApS | |||
|wydawca=ITE Media ApS | |||
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small> | |||
|rok=2000 | |||
|data premiery=16 lipca [[2002]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS. | |||
Gra w Polsce została wydana 16 lipca [[2002]] roku przez [[Cenega Poland]]. | Gra w Polsce została wydana 16 lipca [[2002]] roku przez [[Cenega Poland]]. |
Aktualna wersja na dzień 19:14, 14 lis 2019
Tytuł | Hugo: Magiczny napój |
---|---|
Tytuł oryginalny | Hugo: Den magiske trylledrik |
Gatunek | zręcznościowa |
Producent | ITE Media ApS |
Wydawca | ITE Media ApS |
Dystrybutor | Cenega Poland CD Projekt (reedycje) |
Rok produkcji | 2000 |
Premiera dubbingu | 16 lipca 2002 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Hugo: Magiczny napój (ang. Hugo: The Secrets of the Forest, duń: Hugo: Den magiske trylledrik, 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.
Gra w Polsce została wydana 16 lipca 2002 roku przez Cenega Poland.
Fabuła
Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1886
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Andrzej Precigs – jeż Kolec
- Adam Szyszkowski – wilk kucharz
i inni