Hugo: Zaczarowany dąb: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzono nową stronę "'''Hugo: Zaczarowany dąb''' (ang. ''Hugo: The Magic Oak'', duń: ''Hugo: Den fortryllede eg'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzo..." |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Hugo: Zaczarowany dąb''' (ang. ''Hugo: The Magic Oak'', duń: ''Hugo: Den fortryllede eg'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS. | {{Gra | ||
|tytuł=Hugo: Zaczarowany dąb | |||
|tytuł oryginalny=Hugo: Den fortryllede eg | |||
|plakat=Hugo zaczarowany dąb.jpg | |||
|gatunek=zręcznościowa | |||
|producent=ITE Media ApS | |||
|wydawca=ITE Media ApS | |||
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small> | |||
|rok=1998 | |||
|data premiery=20 lutego [[2001]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Hugo: Zaczarowany dąb''' (ang. ''Hugo: The Magic Oak'', duń: ''Hugo: Den fortryllede eg'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS. | |||
Gra w Polsce została wydana 20 lutego [[2001]] roku przez [[Cenega Poland]]. | Gra w Polsce została wydana 20 lutego [[2001]] roku przez [[Cenega Poland|IM Group]]. | ||
== Fabuła == | == Fabuła == |
Aktualna wersja na dzień 19:19, 14 lis 2019
Tytuł | Hugo: Zaczarowany dąb |
---|---|
Tytuł oryginalny | Hugo: Den fortryllede eg |
Gatunek | zręcznościowa |
Producent | ITE Media ApS |
Wydawca | ITE Media ApS |
Dystrybutor | IM Group CD Projekt (reedycje) |
Rok produkcji | 1998 |
Premiera dubbingu | 20 lutego 2001 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Hugo: Zaczarowany dąb (ang. Hugo: The Magic Oak, duń: Hugo: Den fortryllede eg, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.
Gra w Polsce została wydana 20 lutego 2001 roku przez IM Group.
Fabuła
Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze.
Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=762
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Cezary Kwieciński –
- Trik (Rat),
- Hugo
- Artur Kaczmarski – Kret
- Zbigniew Konopka – Dąb
- Małgorzata Puzio –
- Scylla,
- Trak (Rut),
- Hugolina