Hugo: Zaczarowany dąb: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
Utworzono nową stronę "'''Hugo: Zaczarowany dąb''' (ang. ''Hugo: The Magic Oak'', duń: ''Hugo: Den fortryllede eg'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzo..."
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''Hugo: Zaczarowany dąb''' (ang. ''Hugo: The Magic Oak'', duń: ''Hugo: Den fortryllede eg'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.
{{Gra
|tytuł=Hugo: Zaczarowany dąb
|tytuł oryginalny=Hugo: Den fortryllede eg
|plakat=Hugo zaczarowany dąb.jpg
|gatunek=zręcznościowa
|producent=ITE Media ApS
|wydawca=ITE Media ApS
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small>
|rok=1998
|data premiery=20 lutego [[2001]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Hugo: Zaczarowany dąb''' (ang. ''Hugo: The Magic Oak'', duń: ''Hugo: Den fortryllede eg'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.


Gra w Polsce została wydana 20 lutego [[2001]] roku przez [[Cenega Poland]].
Gra w Polsce została wydana 20 lutego [[2001]] roku przez [[Cenega Poland|IM Group]].


== Fabuła ==
== Fabuła ==

Aktualna wersja na dzień 19:19, 14 lis 2019

Tytuł Hugo: Zaczarowany dąb
Tytuł oryginalny Hugo: Den fortryllede eg
Gatunek zręcznościowa
Producent ITE Media ApS
Wydawca ITE Media ApS
Dystrybutor IM Group
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 1998
Premiera dubbingu 20 lutego 2001
Platformy z dubbingiem PC

Hugo: Zaczarowany dąb (ang. Hugo: The Magic Oak, duń: Hugo: Den fortryllede eg, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.

Gra w Polsce została wydana 20 lutego 2001 roku przez IM Group.

Fabuła

Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze.

Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=762

Wersja polska

Głosów użyczyli: