Descent 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Porfirion (dyskusja | edycje)
nowy artykuł
 
Porfirion (dyskusja | edycje)
m małe uzupełnienie z instrukcji
Linia 6: Linia 6:


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Kierownik projektu''': [[Marcin Iwiński]]<br />
'''Tłumaczenie''': [[Emil Leszczyński]]<br />
'''Realizacja dźwięku''': [[Stanisław Iwiński]]<br />
'''Udźwiękowienie''': [[PAY Studio|PAY STUDIO]]<br />
'''Udźwiękowienie''': [[PAY Studio|PAY STUDIO]]<br />
'''Wystąpili''':
'''Aktorzy''':
* [[Michał Burbo]] – '''Strażnik Zasobów'''
* [[Michał Burbo]] – '''Strażnik Zasobów'''
* [[Jacek Kiss]] – '''Samuel Dravis'''
* [[Jacek Kiss]] – '''Samuel Dravis'''
Linia 16: Linia 19:
* [[Robert Płuszka]] – '''Jerry'''
* [[Robert Płuszka]] – '''Jerry'''
i inni
i inni
'''Implementacja''': Maciej Marzec<br />
'''Dodatkowe grafiki 2D''':
* Maciej Lewandowski,
* Mariusz Sołtysiak
'''Marketing''':  Michał Kiciński <br />
'''DTP''': Robert Dąbrowski<br />
'''Organizacja produkcji''': Dorota Fortuna<br />


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 10:19, 31 maj 2016

Descent 3 – gra akcji stworzona przez Outrage Entertainment. W Polsce wydana przez CD Projekt 4 listopada 1999 roku.

O grze

Fabuła futurystycznego FPS-a stanowi rozwinięcie wątków z poprzednich części serii. Głównemu bohaterowi – Strażnikowi Zasobów o numerze 1032 udaje się w ostatniej chwili uciec przed wybuchem na planetoidzie, którą w drugiej części gry eksplorował na zlecenie korporacji PTMC. Niestety, jego myśliwiec Pyro GX2 ulega awarii i obiera kurs wprost na Słońce. Z opresji ratuje go jednak statek organizacji badawczej Czerwony Akropolis. Jej członkowie ujawniają Strażnikowi, że jego były pracodawca zamieszany jest w rozprzestrzenienie groźnego nanowirusa, który posłuszne ludziom roboty przekształca w śmiercionośne machiny. Główny bohater dowiaduje się też, że awaria myśliwca była sprawką korporacji PTMC. Za sterami nowego statku - Pyro GL Strażnik wyrusza, by zniszczyć niebezpieczny wirus i rozliczyć się z byłymi zwierzchnikami.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=71

Wersja polska

Kierownik projektu: Marcin Iwiński
Tłumaczenie: Emil Leszczyński
Realizacja dźwięku: Stanisław Iwiński
Udźwiękowienie: PAY STUDIO
Aktorzy:

i inni

Implementacja: Maciej Marzec
Dodatkowe grafiki 2D:

  • Maciej Lewandowski,
  • Mariusz Sołtysiak

Marketing: Michał Kiciński
DTP: Robert Dąbrowski
Organizacja produkcji: Dorota Fortuna