Schizm: Prawdziwe wyzwanie

Z Dubbingpedia
Wersja z dnia 17:44, 1 kwi 2016 autorstwa Porfirion (dyskusja | edycje) (nowy artykuł)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do:nawigacja, szukaj

Schizm: Prawdziwe wyzwanie – gra przygodowo-logiczna stworzona przez firmę Detalion. W Polsce wydana przez LK Avalon 5 września 2001 roku.

O grze

W roku 2083 pierwszy statek rozpoznawczy wylądował na planecie Argilus, odkrywając opuszczone miasta i fabryki jednak nie znajdując żadnych mieszkańców. Zbudowano więc ośrodki badawcze, które miały odkryć co stało się z ludnością Argulusa. Wysłany później ziemski statek zaopatrzeniowy Angel nie może jednak nawiązać kontaktu z naukowcami na powierzchni planety. Systemy transportowca odmawiają posłuszeństwa, a dwuosobowa załoga musi opuścić pokład schodząc na nieznany ląd.

Gracz wciela się w rolę obu członków załogi transportowca, odkrywając fascynujące krajobrazy obcego świata, przepełnione sekretami i intrygami. Bohaterami gry można sterować niezależnie, oddzielnie rozwiązując zagadki - ale w pewnych momentach niezbędne jest jednak ich współdziałanie. Gra posiada wciągającą i nieliniową fabułę science fiction, w której uczestnik decyduje o kolejności rozwiązywania większości zagadek. Została ona stworzona w ścisłej współpracy z wielokrotnie nagradzanymi pisarzami science fiction: australijskim - Terrym Dowlingiem i polskim - Tomaszem Kołodziejczakiem, dzięki czemu sama stopniowo okazuje się być kolejną intrygującą zagadką, oczekującą na finałowe rozwiązanie. Gra zapewnia możliwość interakcji z napotkanymi żywymi postaciami oraz wzajemnego porozumiewania się pomiędzy bohaterami.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=380

Wersja polska

Wystąpili:

i inni