Die by the Sword: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Porfirion (dyskusja | edycje)
nowy artykuł
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''Die by the Sword''' – gra akcji stworzona przez studio Treyarch. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 20 czerwca [[2000]] roku.
{{Gra
|tytuł=Die by the Sword
|plakat=Die by the Sword.jpg
|gatunek=akcji
|producent=Treyarch
|wydawca=Interplay
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=1998
|data premiery=20 czerwca [[2000]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Die by the Sword''' – gra akcji stworzona przez studio Treyarch. W Polsce wydana przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 20 czerwca [[2000]] roku.


== O grze ==
== O grze ==

Aktualna wersja na dzień 15:41, 20 paź 2019

Tytuł Die by the Sword
Gatunek akcji
Producent Treyarch
Wydawca Interplay
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 1998
Premiera dubbingu 20 czerwca 2000
Platformy z dubbingiem PC

Die by the Sword – gra akcji stworzona przez studio Treyarch. W Polsce wydana przez CD Projekt 20 czerwca 2000 roku.

O grze

Die by the Sword to przygodowa gra akcji przenosząca nas do mrocznych i niebezpiecznych katakumb. Jest to typowa labiryntówka łącząca elementy walki, odkrywania nowych lokacji, omijania pułapek oraz rozwiązywania zagadek logicznych. W grze, jako doskonały szermierz Enric, przenosimy się do zapomnianego przez wszystkich świata, zamieszkałego przez inteligentne potwory i pełnego niebezpiecznych pułapek, a naszym celem jest odnalezienie porwanej siostry o imieniu Maya.

Enric, uzbrojony w miecz będzie musiał zmierzyć się z niebezpiecznymi przeciwnikami, takimi jak ogry, koboldy, orkowie, nieumarli oraz inne nieziemskie stworzenia. Akcja toczy się w lochach i podziemiach opanowanych przez obślizgłe kreatury. Wszystko wykonane jest w trójwymiarowym otoczeniu, dając nam dowolność w oglądaniu świata i poruszania się w nim. Po drodze napotkamy dużo urozmaiconych lokacji, takich jak obszerne jaskinie, głębokie przepaści czy niestabilne podziemne lochy. Wszystko oglądać możemy z perspektywy trzeciej lub pierwszej osoby.

W grze zastosowano nowatorski system VSIM, dzięki któremu gra dosyć wiernie odzwierciedla walkę na miecze, uwzględniając zamach, sposób cięcia oraz moment przygotowania do następnego pchnięcia. Możemy zadawać ciosy precyzyjnie wybierając miejsce uderzenia, powodując konkretne uszkodzenia ciała u przeciwników, co obniża ich sprawność bojową.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1207

Wersja polska

Kierownik projektu: Marcin Iwiński
Udźwiękowienie: PAY STUDIO
Głosów użyczyli: