Hugo: Magiczny napój: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
Utworzył nową stronę „'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o tro...”
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.
{{Gra
|tytuł=Hugo: Magiczny napój
|tytuł oryginalny=Hugo: Den magiske trylledrik
|plakat=Hugo Magiczny napój.jpg
|gatunek=zręcznościowa
|producent=ITE Media ApS
|wydawca=ITE Media ApS
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2000
|data premiery=16 lipca [[2002]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Hugo: Magiczny napój''' (ang. ''Hugo: The Secrets of the Forest'', duń: ''Hugo: Den magiske trylledrik'', 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.


Gra w Polsce została wydana 16 lipca [[2002]] roku przez [[Cenega Poland]].
Gra w Polsce została wydana 16 lipca [[2002]] roku przez [[Cenega Poland]].

Aktualna wersja na dzień 19:14, 14 lis 2019

Tytuł Hugo: Magiczny napój
Tytuł oryginalny Hugo: Den magiske trylledrik
Gatunek zręcznościowa
Producent ITE Media ApS
Wydawca ITE Media ApS
Dystrybutor Cenega Poland
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 2000
Premiera dubbingu 16 lipca 2002
Platformy z dubbingiem PC

Hugo: Magiczny napój (ang. Hugo: The Secrets of the Forest, duń: Hugo: Den magiske trylledrik, 2000) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci o trollu Hugo stworzona przez ITE Media ApS.

Gra w Polsce została wydana 16 lipca 2002 roku przez Cenega Poland.

Fabuła

Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1886

Wersja polska

Głosów użyczyli:

i inni