SOCOM: Polskie siły specjalne: Różnice pomiędzy wersjami
m Źródło: http://bartoszmartyna.pl/wp-content/uploads/CV_Bartosz-Martyna_03.2016.pdf |
Nie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''SOCOM: Polskie siły specjalne''' (ang. ''SOCOM: U.S. Navy SEALs'') – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez [[Sony Computer Entertainment Polska|SCEP]] 21 kwietnia [[2011]] roku. | {{Gra | ||
|tytuł=SOCOM: Polskie siły specjalne | |||
|tytuł oryginalny=SOCOM 4: U.S. Navy SEALs | |||
|plakat=SOCOM Polskie siły specjalne.jpg | |||
|gatunek=akcji | |||
|producent= Zipper Interactive | |||
|wydawca= Sony Computer Entertainment | |||
|dystrybutor=[[Sony Computer Entertainment Polska]] | |||
|rok=2011 | |||
|data premiery=21 kwietnia [[2011]] | |||
|platformy={{Platforma|PS3}} | |||
}}'''SOCOM: Polskie siły specjalne''' (ang. ''SOCOM: U.S. Navy SEALs'') – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez [[Sony Computer Entertainment Polska|SCEP]] 21 kwietnia [[2011]] roku. | |||
Dubbing zrealizowano w ramach projektu [[Lokalizacje 2.0]]. | Dubbing zrealizowano w ramach projektu [[Lokalizacje 2.0]]. | ||
Linia 14: | Linia 25: | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]]<br /> | ||
'''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br /> | '''Reżyseria''': [[Jarosław Boberek]]<br /> | ||
'''Tłumaczenie''': [[Leszek Jura]]<br /> | |||
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Piotr Mejran]]<br /> | |||
'''Konsultacja merytoryczna''': [[Roman Polko]]<br /> | |||
'''Udział wzięli''': | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Roman Polko]] – '''OpsCom''' | * [[Roman Polko]] – '''OpsCom''' | ||
Linia 21: | Linia 35: | ||
* [[Janusz Wituch]] – '''Dowódca w grze wieloosobowej''' | * [[Janusz Wituch]] – '''Dowódca w grze wieloosobowej''' | ||
* [[Bartosz Martyna]] – '''Pilot''' | * [[Bartosz Martyna]] – '''Pilot''' | ||
* [[Barbara Kałużna]] | |||
* [[Monika Węgiel-Jarocińska|Monika Węgiel]] | |||
i inni | i inni | ||
== Linki zewnętrzne == | |||
* [https://www.youtube.com/watch?v=afjOrQ0jvGk Zwiastun gry] | |||
* [https://www.youtube.com/watch?v=jRVXG7LDpqk Recenzja dubbingu (dubscore.pl)] | |||
{{DEFAULTSORT:Socom: Polskie siły specjalne}} | {{DEFAULTSORT:Socom: Polskie siły specjalne}} | ||
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] |
Aktualna wersja na dzień 13:21, 19 lis 2023
Tytuł | SOCOM: Polskie siły specjalne |
---|---|
Tytuł oryginalny | SOCOM 4: U.S. Navy SEALs |
Gatunek | akcji |
Producent | Zipper Interactive |
Wydawca | Sony Computer Entertainment |
Dystrybutor | Sony Computer Entertainment Polska |
Rok produkcji | 2011 |
Premiera dubbingu | 21 kwietnia 2011 |
Platformy z dubbingiem | PS3 |
SOCOM: Polskie siły specjalne (ang. SOCOM: U.S. Navy SEALs) – gra akcji przeznaczona na konsole PlayStation 3 stworzona przez Zipper Interactive. W Polsce wydana przez SCEP 21 kwietnia 2011 roku.
Dubbing zrealizowano w ramach projektu Lokalizacje 2.0.
O grze
Akcja gry osadzona jest w jednym z południowoazjatyckich państw, gdzie rewolucyjnie nastawiony reżim wojskowy w szybkim czasie przemocą przejął władzę. Swoje „reformy” rozpoczął od wymordowania stacjonujących tam sił NATO. Zadanie powstrzymania go spada oczywiście na nas. W tym celu obejmujemy dowództwo nad pięcioosobowym elitarnym oddziałem, w skład którego wejdzie czterech mężczyzn (Schweitzer, Wells oraz dwóch Koreańczyków) oraz po raz pierwszy w historii serii kobieta (znana jedynie jako „45”).
Kampania składa się z 14 zadań bojowych, które starczają na około 6-7 godzin zabawy. Wszystkie misje połączone są w jedną nieprzerwaną całość. Nie ma tu wypoczywania w bazie i uzupełniania uzbrojenia między kolejnymi zadaniami. Sprzęt, z którym zaczynamy grę to jedyne, co otrzymamy od naszego dowództwa, resztę potrzebnych rzeczy musimy zdobyć na własną rękę.
Twórcy wyposażyli komputerowych wrogów w zaawansowaną sztuczną inteligencję, dzięki czemu potrafią oni m.in. zachodzić nas od flanki, kłaść ogień zaporowy oraz korzystać z osłon terenowych. W walce pomocny okaże się nowy system dowodzenia, dzięki któremu szybko wytyczymy trasy przemarszu, wydamy rozkaz ataku czy ustawimy tryby zachowania. Wszystko to z poziomu samej gry - w SOCOM 4 nie ma miejsca na pełnoekranowe mapy taktyczne. Poza zabawą solo dostępny jest także multiplayer, w którym na raz na polu bitewnym może przebywać jednocześnie do 32 graczy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14711
Wersja polska
Udźwiękowienie: STUDIO PRL
Reżyseria: Jarosław Boberek
Tłumaczenie: Leszek Jura
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Piotr Mejran
Konsultacja merytoryczna: Roman Polko
Udział wzięli:
- Roman Polko – OpsCom
- Jacek Kopczyński – Gorman
- Grzegorz Kwiecień – Wells
- Jakub Wieczorek – Strzałkowski
- Janusz Wituch – Dowódca w grze wieloosobowej
- Bartosz Martyna – Pilot
- Barbara Kałużna
- Monika Węgiel
i inni