Hugo: Magiczna podróż: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
DXton (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 17: Linia 17:
W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.
W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.


<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763</small>
<small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/hugo-the-magic-journey/z21908 GRY On-Line.pl]</small>


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
Linia 23: Linia 23:
* [[Małgorzata Puzio]] – '''Trak (Rut)'''
* [[Małgorzata Puzio]] – '''Trak (Rut)'''
* [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator'''
* [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator'''
* [[Cezary Kwieciński]] –  
* [[Cezary Kwieciński]] –
** '''orangutan projektant''',
** '''Papuga Skrzek''',
** '''papuga na lotnisku''',
** '''Żółw Skorupa''',
** '''żółw jubiler'''
** '''Orangutan projektant'''
* [[Zbigniew Konopka]] –  
* [[Zbigniew Konopka]] –
** '''Małpa Szymp''',
** '''Żaba Rechot''',
** '''Żaba Rechot''',
** '''ptaki piloty''',
** '''Ptaki piloty'''
** '''małpa marynarz'''
{{Hugo}}
 
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]]

Aktualna wersja na dzień 11:12, 15 maj 2025

Tytuł Hugo: Magiczna podróż
Tytuł oryginalny Hugo: Den magiske rejse
Gatunek zręcznościowa
Producent ITE Media ApS
Wydawca ITE Media ApS
Dystrybutor IM Group
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 2001
Premiera dubbingu 28 kwietnia 2001
Platformy z dubbingiem PC

Hugo: Magiczna podróż (ang. Hugo: The Magic Journey, duń: Hugo: Den magiske rejse, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.

Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia 2001 roku przez IM Group.

Fabuła

W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.

Źródło: GRY On-Line.pl

Wersja polska

Głosów użyczyli:

Hugo
Filmy Hugo Safari 1Hugo Safari 2
Gry Tropikalna wyspaOdorek i Boberek na leśnej olimpiadzieGwiazdkowa przygodaZaczarowany dąbMagiczna podróżZaklęta kolejkaGorączka czarnych diamentówTropikalna wyspa 2Magiczny napójBohaterowie sawannySiły naturyTajemnice oceanuWielka ucieczkaHugo w kosmosieSmakkaballCzarodziejskie zwierciadłoBukkazoom!Tropikalna wyspa 3CannonCruiseTropikalna wyspa 4Agent HugoBitwa pingwinówRoboRumbleLemon TwistPrzygoda z angielskim