Airline Tycoon Evolution: Różnice pomiędzy wersjami
m Źródło: http://web.archive.org/web/20030812210826/http://gms.waw.pl/gry.htm |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Airline Tycoon Evolution''' – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound | {{Gra | ||
|tytuł=Airline Tycoon Evolution | |||
|plakat=Airline Tycoon Evolution.jpg | |||
|gatunek=ekonomiczna | |||
|producent=Spellbound Entertainment | |||
|wydawca=Monte Cristo Multimedia | |||
|dystrybutor=[[Cenega Poland|Cenega]] | |||
|rok=2002 | |||
|data premiery=15 listopada [[2002]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Airline Tycoon Evolution''' – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Entertainment wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez [[Cenega Poland|Cenegę]] 15 listopada [[2002]] roku. | |||
==Fabuła== | ==Fabuła== | ||
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. | ''Airline Tycoon Evolution'' to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w ''Airline Tycoon Evolution''. W wersji ''Evolution'' gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. | ||
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie. | |||
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w ''Airline Tycoon Evolution'' występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie. | |||
<small>Źródło: [http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1829]</small> | <small>Źródło: [http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1829]</small> | ||
Linia 11: | Linia 22: | ||
'''Lokalizacja i nagrania''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie N.S.G.<br /> | '''Lokalizacja i nagrania''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie N.S.G.<br /> | ||
'''Udział wzięli''': | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Mikołaj Klimek]] – | |||
** '''Igor Tuppolevsky, właściciel Phoenix Travel''', | |||
** '''Sprzedawca samolotów Makel & Sons''', | |||
** '''Mechanik''' | |||
* [[Zbigniew Konopka]] – | * [[Zbigniew Konopka]] – | ||
** '''Rick''', | ** '''Rick, właściciel kawiarni''', | ||
** '''Pracownik sklepu NASA''', | ** '''Pracownik sklepu NASA''', | ||
** '''Pracownik HighTech Design Corporation''' | ** '''Pracownik HighTech Design Corporation''' | ||
Linia 19: | Linia 34: | ||
** '''Makler Smith''', | ** '''Makler Smith''', | ||
** '''Pracownik muzeum lotniczego''', | ** '''Pracownik muzeum lotniczego''', | ||
** ''' | ** '''Siggi Sorglos, właściciel Falcon Lines''' | ||
* [[Sławomir Śmiałek]] – ''' | * [[Sławomir Śmiałek]] – '''Uhrig, dyrektor lotniska''' | ||
i inni | i inni | ||
Linia 28: | Linia 43: | ||
'''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński – CENEGA DTP<br /> | '''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński – CENEGA DTP<br /> | ||
'''Testy''': Andrzej Ściuba | '''Testy''': Andrzej Ściuba | ||
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] |
Aktualna wersja na dzień 15:24, 20 paź 2019
Tytuł | Airline Tycoon Evolution |
---|---|
Gatunek | ekonomiczna |
Producent | Spellbound Entertainment |
Wydawca | Monte Cristo Multimedia |
Dystrybutor | Cenega |
Rok produkcji | 2002 |
Premiera dubbingu | 15 listopada 2002 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Airline Tycoon Evolution – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Entertainment wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez Cenegę 15 listopada 2002 roku.
Fabuła
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą.
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.
Źródło: [1]
Wersja polska
Nadzór nad lokalizacją: Dorota Koźbielska
Lokalizacja i nagrania: GMS RECORDS na zlecenie N.S.G.
Udział wzięli:
- Mikołaj Klimek –
- Igor Tuppolevsky, właściciel Phoenix Travel,
- Sprzedawca samolotów Makel & Sons,
- Mechanik
- Zbigniew Konopka –
- Rick, właściciel kawiarni,
- Pracownik sklepu NASA,
- Pracownik HighTech Design Corporation
- Roch Siemianowski –
- Sabotażysta,
- Makler Smith,
- Pracownik muzeum lotniczego,
- Siggi Sorglos, właściciel Falcon Lines
- Sławomir Śmiałek – Uhrig, dyrektor lotniska
i inni
Podręcznik:
- Izabela Latos,
- Łukasz M. Pogoda
Skład i łamanie: Cezary Kietliński – CENEGA DTP
Testy: Andrzej Ściuba