Airline Tycoon Evolution: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
m Źródło: http://web.archive.org/web/20030812210826/http://gms.waw.pl/gry.htm
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Airline Tycoon Evolution''' – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Studio wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez [[Cenega|Cenegę]] 15 listopada [[2002]] roku.
{{Gra
|tytuł=Airline Tycoon Evolution
|plakat=Airline Tycoon Evolution.jpg
|gatunek=ekonomiczna
|producent=Spellbound Entertainment
|wydawca=Monte Cristo Multimedia
|dystrybutor=[[Cenega Poland|Cenega]]
|rok=2002
|data premiery=15 listopada [[2002]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Airline Tycoon Evolution''' – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Entertainment wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez [[Cenega Poland|Cenegę]] 15 listopada [[2002]] roku.


==Fabuła==
==Fabuła==
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą.
''Airline Tycoon Evolution'' to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w ''Airline Tycoon Evolution''. W wersji ''Evolution'' gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą.
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.
 
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w ''Airline Tycoon Evolution'' występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.


<small>Źródło: [http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1829]</small>
<small>Źródło: [http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1829]</small>
Linia 11: Linia 22:
'''Lokalizacja i nagrania''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie N.S.G.<br />
'''Lokalizacja i nagrania''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie N.S.G.<br />
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Mikołaj Klimek]] –
** '''Igor Tuppolevsky, właściciel Phoenix Travel''',
** '''Sprzedawca samolotów Makel & Sons''',
** '''Mechanik'''
* [[Zbigniew Konopka]] –
* [[Zbigniew Konopka]] –
** '''Rick''',
** '''Rick, właściciel kawiarni''',
** '''Pracownik sklepu NASA''',
** '''Pracownik sklepu NASA''',
** '''Pracownik HighTech Design Corporation'''
** '''Pracownik HighTech Design Corporation'''
Linia 19: Linia 34:
** '''Makler Smith''',
** '''Makler Smith''',
** '''Pracownik muzeum lotniczego''',
** '''Pracownik muzeum lotniczego''',
** '''Właściciel Falcon Lines'''
** '''Siggi Sorglos, właściciel Falcon Lines'''
* [[Sławomir Śmiałek]] – '''Dyrektor lotniska'''
* [[Sławomir Śmiałek]] – '''Uhrig, dyrektor lotniska'''
i inni
i inni


Linia 28: Linia 43:
'''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński – CENEGA DTP<br />
'''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński – CENEGA DTP<br />
'''Testy''': Andrzej Ściuba
'''Testy''': Andrzej Ściuba
== Linki zewnętrzne ==
* {{dubscore|gra|370}}


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 15:24, 20 paź 2019

Tytuł Airline Tycoon Evolution
Gatunek ekonomiczna
Producent Spellbound Entertainment
Wydawca Monte Cristo Multimedia
Dystrybutor Cenega
Rok produkcji 2002
Premiera dubbingu 15 listopada 2002
Platformy z dubbingiem PC

Airline Tycoon Evolution – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Entertainment wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez Cenegę 15 listopada 2002 roku.

Fabuła

Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą.

W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.

Źródło: [1]

Wersja polska

Nadzór nad lokalizacją: Dorota Koźbielska
Lokalizacja i nagrania: GMS RECORDS na zlecenie N.S.G.
Udział wzięli:

  • Mikołaj Klimek
    • Igor Tuppolevsky, właściciel Phoenix Travel,
    • Sprzedawca samolotów Makel & Sons,
    • Mechanik
  • Zbigniew Konopka
    • Rick, właściciel kawiarni,
    • Pracownik sklepu NASA,
    • Pracownik HighTech Design Corporation
  • Roch Siemianowski
    • Sabotażysta,
    • Makler Smith,
    • Pracownik muzeum lotniczego,
    • Siggi Sorglos, właściciel Falcon Lines
  • Sławomir ŚmiałekUhrig, dyrektor lotniska

i inni

Podręcznik:

  • Izabela Latos,
  • Łukasz M. Pogoda

Skład i łamanie: Cezary Kietliński – CENEGA DTP
Testy: Andrzej Ściuba