Age of Wonders II: Tron czarnoksiężnika: Różnice pomiędzy wersjami
nowy artykuł |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika''' – strategiczna gra turowa stworzona przez Triumph Software. W Polsce wydana przez [[Play It!]] 15 lipca [[2002]] roku. | {{Gra | ||
|tytuł=Age of Wonders II:<br />Tron czarnoksiężnika | |||
|tytuł oryginalny=Age of Wonders II: The Wizard's Throne | |||
|plakat=Age of Wonders II Tron czarnoksiężnika.jpg | |||
|gatunek=strategiczna, turowa | |||
|producent=Triumph Software | |||
|wydawca=Gathering | |||
|dystrybutor=[[Play It!]] | |||
|rok=2002 | |||
|data premiery=15 lipca [[2002]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika''' (ang. ''Age of Wonders II: The Wizard's Throne'') – strategiczna gra turowa stworzona przez Triumph Software. W Polsce wydana przez [[Play It!]] 15 lipca [[2002]] roku. | |||
== O grze == | == O grze == | ||
Linia 11: | Linia 22: | ||
'''Tłumaczenie tekstów''': | '''Tłumaczenie tekstów''': | ||
* [[Marcin Zaród]], | * [[Marcin Zaród]], | ||
* [[Kamil | * [[Kamil Juljański]], | ||
* [[Dagna Barańska]] | * [[Dagna Barańska]] | ||
'''Nagrania''': [[GMS Records|GMS RECORDS]]<br /> | '''Nagrania''': [[GMS Records|GMS RECORDS]]<br /> |
Aktualna wersja na dzień 11:17, 15 lis 2019
Tytuł | Age of Wonders II: Tron czarnoksiężnika |
---|---|
Tytuł oryginalny | Age of Wonders II: The Wizard's Throne |
Gatunek | strategiczna, turowa |
Producent | Triumph Software |
Wydawca | Gathering |
Dystrybutor | Play It! |
Rok produkcji | 2002 |
Premiera dubbingu | 15 lipca 2002 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika (ang. Age of Wonders II: The Wizard's Throne) – strategiczna gra turowa stworzona przez Triumph Software. W Polsce wydana przez Play It! 15 lipca 2002 roku.
O grze
Dzięki Age of Wonders II, znowu przeniesiemy się do pogrążonej w wojnie, fantastycznej krainy, będziemy toczyć krwawe bitwy, zdobywać zamki, używać magii i odkrywać nowe nieznane regiony świata. Podobnie jak w części pierwszej grę rozpoczynamy nie posiadając żadnego większego zaplecza gospodarczego i militarnego. Musimy zdobywać kolejne zamki, rozbudowywać je (wiele rodzajów budynków, baraki szkolące żołnierzy, wytwórnie maszyn oblężniczych, świątynie zbierające energię magiczną itp.) oraz oczywiście budować armię składającą się z różnorodnych stworzeń. Rozgrywka dzieli się na dwie podstawowe części: w pierwszej poruszamy jednostkami po całej mapie, odkrywamy nowe tereny i rozbudowujemy miasta. Druga część to ekran walki w którym toczymy zacięte boje z udziałem potężnych czarów, jednostek wojskowych, artefaktów i magicznych broni.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=756
Wersja polska
Koordynacja prac: Andrzej Grygierzec
Prace informatyczne: Tomasz Formas
Tłumaczenie tekstów:
Nagrania: GMS RECORDS
Wystąpili:
- Roch Siemianowski – Gabriel
- Sławomir Śmiałek – Merlin
Testerzy:
- Miłosz Sabuda,
- Kamil Kacperak,
- Dawid Kacperak,
- Adam Piesiak,
- Karol Dziurkowski