Liath: Spiralny świat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
nowy artykuł
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''Liath: Spiralny świat''' (ang. ''Liath: World Spiral'', 1998) – gra przygodowa typu point and click stworzona przez firmę Exortus.
{{Gra
|tytuł=Liath: Spiralny świat
|tytuł oryginalny=Liath: World Spiral
|plakat=Liath.jpg
|gatunek=przygodowa
|producent=Exortus
|wydawca=Project Two
|dystrybutor=[[LK Avalon]]
|rok=1998
|data premiery=28 sierpnia [[1999]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Liath: Spiralny świat''' (ang. ''Liath: World Spiral'', 1998) – gra przygodowa typu point and click stworzona przez firmę Exortus.


Premiera w Polsce: 28 sierpnia [[1999]]; dystrybucja: [[LK Avalon]].
Premiera w Polsce: 28 sierpnia [[1999]]; dystrybucja: [[LK Avalon]].
Linia 5: Linia 16:
Fantastyczna gra przygodowa rozgrywająca się w niedostępnej krainie Azertus, którą lasy i wysokie góry oddzielają od zewnętrznego świata. Również czas w tej krainie biegnie inaczej, co spowodowane jest jednym z ubocznych efektów nieustającej klątwy rzuconej na te ziemie. Czasami bieg rzeczywistości toczy się niesłychanie wolno, by nagle przyspieszyć nadrabiając różnicę. Dziwne rzeczy dzieją się też z przestrzenią - gdzieniegdzie jest zapadnięta, a gdzieniegdzie rzeczywista odległość cienia wydłuża się w nieskończoność. Wszystkie te anomalie powodują, że nikt obcy nie ma możliwości dostępu do Azertusa. Jedynie parokroć na sto lat, światy na krótko się synchronizują i pojawia się możliwość przejścia z jednej krainy do drugiej.
Fantastyczna gra przygodowa rozgrywająca się w niedostępnej krainie Azertus, którą lasy i wysokie góry oddzielają od zewnętrznego świata. Również czas w tej krainie biegnie inaczej, co spowodowane jest jednym z ubocznych efektów nieustającej klątwy rzuconej na te ziemie. Czasami bieg rzeczywistości toczy się niesłychanie wolno, by nagle przyspieszyć nadrabiając różnicę. Dziwne rzeczy dzieją się też z przestrzenią - gdzieniegdzie jest zapadnięta, a gdzieniegdzie rzeczywista odległość cienia wydłuża się w nieskończoność. Wszystkie te anomalie powodują, że nikt obcy nie ma możliwości dostępu do Azertusa. Jedynie parokroć na sto lat, światy na krótko się synchronizują i pojawia się możliwość przejścia z jednej krainy do drugiej.


<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=645</small>
<small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/liath-world-spiral/z01366 GRY On-Line.pl]</small>
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Wydawca w Polsce''': L.K. AVALON<br />
'''Wydawca w Polsce''': L.K. AVALON<br />
Linia 15: Linia 26:
* [[Jerzy Czosnyka]]
* [[Jerzy Czosnyka]]
i inni
i inni
== Plansza ==
<gallery mode=nolines>
Liath - plansza.jpg
</gallery>
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 17:32, 9 paź 2021

Tytuł Liath: Spiralny świat
Tytuł oryginalny Liath: World Spiral
Gatunek przygodowa
Producent Exortus
Wydawca Project Two
Dystrybutor LK Avalon
Rok produkcji 1998
Premiera dubbingu 28 sierpnia 1999
Platformy z dubbingiem PC

Liath: Spiralny świat (ang. Liath: World Spiral, 1998) – gra przygodowa typu point and click stworzona przez firmę Exortus.

Premiera w Polsce: 28 sierpnia 1999; dystrybucja: LK Avalon.

Opis gry

Fantastyczna gra przygodowa rozgrywająca się w niedostępnej krainie Azertus, którą lasy i wysokie góry oddzielają od zewnętrznego świata. Również czas w tej krainie biegnie inaczej, co spowodowane jest jednym z ubocznych efektów nieustającej klątwy rzuconej na te ziemie. Czasami bieg rzeczywistości toczy się niesłychanie wolno, by nagle przyspieszyć nadrabiając różnicę. Dziwne rzeczy dzieją się też z przestrzenią - gdzieniegdzie jest zapadnięta, a gdzieniegdzie rzeczywista odległość cienia wydłuża się w nieskończoność. Wszystkie te anomalie powodują, że nikt obcy nie ma możliwości dostępu do Azertusa. Jedynie parokroć na sto lat, światy na krótko się synchronizują i pojawia się możliwość przejścia z jednej krainy do drugiej.

Źródło: GRY On-Line.pl

Wersja polska

Wydawca w Polsce: L.K. AVALON
Głosy:

i inni

Plansza