Dead to Rights II: Hell to Pay: Różnice pomiędzy wersjami
nowy artykuł |
mNie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Dead to Rights II: Hell to Pay''' – gra akcji stworzona przez Widescreen Games. W Polsce wydana przez | {{Gra | ||
|tytuł=Dead to Rights II: Hell to Pay | |||
|plakat=Dead to Rights II.jpg | |||
|gatunek=akcji | |||
|producent=Widescreen Games | |||
|wydawca=Akella | |||
|dystrybutor=[[Nicolas Games]] | |||
|rok=2005 | |||
|data premiery=10 grudnia [[2005]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Dead to Rights II: Hell to Pay''' – gra akcji stworzona przez Widescreen Games. W Polsce wydana przez [[Nicolas Games]] 10 grudnia [[2005]] roku (polskim dubbingiem została opatrzona tylko wersja na pecety). | |||
== O grze == | == O grze == | ||
Gracz ponownie wciela się w postać Jacka Slate'a, policjanta „wrobionego” w śmierć swego ojca. Jack powraca do Grant City aby dowiedzieć się, że miejscowy światek przestępczy stał się jeszcze bardziej zbrodniczy i terroryzuje miasto. Naszym zadaniem będzie oczywiście oczyszczenie Grant City ze wszystkich szumowin. Twórcy gry poważnie podeszli do zarzutów stawianych poprzedniej części gry i Hell to Pay przeszło porządny lifting. Po pierwsze zmianie uległ silnik graficzny, który został napisany od początku i zoptymalizowany pod kątem jakości i szczegółowości wyświetlanej grafiki. Dzięki temu postać Jacka jak i jego przeciwników została „ubrana” w większą ilość poligonów, dodano bardziej realistyczne oświetlenie oraz cieniowanie, zwiększyła się również ilość oponentów jednocześnie widocznych na ekranie. Otoczenie, w którym przyjdzie nam się poruszać jest bardziej szczegółowe, co więcej, jest bardziej interaktywne. Jack może wykorzystać dowolne przedmioty leżące w jego zasięgu aby zabić lub ogłuszyć wroga, może również rzucić beczką czy kanistrem z benzyną w stronę samochodu aby zlikwidować wrogów czających się za nim – ale uwaga, mogą się oni odwdzięczać podobnymi sztuczkami. <br /> | Gracz ponownie wciela się w postać Jacka Slate'a, policjanta „wrobionego” w śmierć swego ojca. Jack powraca do Grant City aby dowiedzieć się, że miejscowy światek przestępczy stał się jeszcze bardziej zbrodniczy i terroryzuje miasto. Naszym zadaniem będzie oczywiście oczyszczenie Grant City ze wszystkich szumowin. Twórcy gry poważnie podeszli do zarzutów stawianych poprzedniej części gry i Hell to Pay przeszło porządny lifting. Po pierwsze zmianie uległ silnik graficzny, który został napisany od początku i zoptymalizowany pod kątem jakości i szczegółowości wyświetlanej grafiki. Dzięki temu postać Jacka jak i jego przeciwników została „ubrana” w większą ilość poligonów, dodano bardziej realistyczne oświetlenie oraz cieniowanie, zwiększyła się również ilość oponentów jednocześnie widocznych na ekranie. Otoczenie, w którym przyjdzie nam się poruszać jest bardziej szczegółowe, co więcej, jest bardziej interaktywne. Jack może wykorzystać dowolne przedmioty leżące w jego zasięgu aby zabić lub ogłuszyć wroga, może również rzucić beczką czy kanistrem z benzyną w stronę samochodu aby zlikwidować wrogów czających się za nim – ale uwaga, mogą się oni odwdzięczać podobnymi sztuczkami. <br /> |
Aktualna wersja na dzień 19:46, 14 lis 2019
Tytuł | Dead to Rights II: Hell to Pay |
---|---|
Gatunek | akcji |
Producent | Widescreen Games |
Wydawca | Akella |
Dystrybutor | Nicolas Games |
Rok produkcji | 2005 |
Premiera dubbingu | 10 grudnia 2005 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Dead to Rights II: Hell to Pay – gra akcji stworzona przez Widescreen Games. W Polsce wydana przez Nicolas Games 10 grudnia 2005 roku (polskim dubbingiem została opatrzona tylko wersja na pecety).
O grze
Gracz ponownie wciela się w postać Jacka Slate'a, policjanta „wrobionego” w śmierć swego ojca. Jack powraca do Grant City aby dowiedzieć się, że miejscowy światek przestępczy stał się jeszcze bardziej zbrodniczy i terroryzuje miasto. Naszym zadaniem będzie oczywiście oczyszczenie Grant City ze wszystkich szumowin. Twórcy gry poważnie podeszli do zarzutów stawianych poprzedniej części gry i Hell to Pay przeszło porządny lifting. Po pierwsze zmianie uległ silnik graficzny, który został napisany od początku i zoptymalizowany pod kątem jakości i szczegółowości wyświetlanej grafiki. Dzięki temu postać Jacka jak i jego przeciwników została „ubrana” w większą ilość poligonów, dodano bardziej realistyczne oświetlenie oraz cieniowanie, zwiększyła się również ilość oponentów jednocześnie widocznych na ekranie. Otoczenie, w którym przyjdzie nam się poruszać jest bardziej szczegółowe, co więcej, jest bardziej interaktywne. Jack może wykorzystać dowolne przedmioty leżące w jego zasięgu aby zabić lub ogłuszyć wroga, może również rzucić beczką czy kanistrem z benzyną w stronę samochodu aby zlikwidować wrogów czających się za nim – ale uwaga, mogą się oni odwdzięczać podobnymi sztuczkami.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3006
Wersja polska
Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Wystąpili:
- Paweł Wilczak – Jack Slate
- Alina Kamińska – Ruby
i inni