Homeworld 2: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Homeworld 2''' – gra strategiczna stworzona przez Relic Entertainment, kontynuacja gry ''[[Homeworld]]''. W Polsce wydana przez [[Cenega Poland|Cenegę]] 19 grudnia [[2003]] roku. | {{Gra | ||
|tytuł=Homeworld 2 | |||
|plakat=Homeworld 2.jpg | |||
|gatunek=strategiczna | |||
|producent=Relic Entertainment | |||
|wydawca=Sierra | |||
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small> | |||
|rok=2003 | |||
|data premiery=19 grudnia [[2003]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Homeworld 2''' – gra strategiczna stworzona przez Relic Entertainment, kontynuacja gry ''[[Homeworld]]''. W Polsce wydana przez [[Cenega Poland|Cenegę]] 19 grudnia [[2003]] roku. | |||
== O grze == | == O grze == |
Aktualna wersja na dzień 20:06, 20 paź 2019
Tytuł | Homeworld 2 |
---|---|
Gatunek | strategiczna |
Producent | Relic Entertainment |
Wydawca | Sierra |
Dystrybutor | Cenega Poland CD Projekt (reedycje) |
Rok produkcji | 2003 |
Premiera dubbingu | 19 grudnia 2003 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Homeworld 2 – gra strategiczna stworzona przez Relic Entertainment, kontynuacja gry Homeworld. W Polsce wydana przez Cenegę 19 grudnia 2003 roku.
O grze
Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.
Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2064
Wersja polska
Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Wystąpili:
- Alina Kamińska – Karan S'jet
- Jacek Lecznar – Narrator
- Maciej Słota –
- Kapitan Elohim,
- Jednostki
- Jacek Jasiński – Instruktor floty
i inni