Przygody Prosiaczka Kwika: Powrót do Przyszłości: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzono nową stronę "'''Przygody Prosiaczka Kwika: Powrót do Przyszłości''' (ang. ''Pong Pong's Learning Adventure: Back to the Future'', 1999) – edukacyjna gra przygodowa przygotowana..." |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Przygody Prosiaczka Kwika: Powrót do Przyszłości''' (ang. ''Pong Pong's Learning Adventure: Back to the Future'', 1999) – edukacyjna gra przygodowa przygotowana przez firmę DataSun. | {{Gra | ||
|tytuł=Przygody Prosiaczka Kwika:<br />Powrót do Przyszłości | |||
|tytuł oryginalny=Pong Pong's Learning Adventure:<br />Back to the Future | |||
|plakat= | |||
|gatunek=przygodowa | |||
|producent=DataSun | |||
|wydawca=Global Star Software | |||
|dystrybutor=[[MarkSoft]] | |||
|rok=1999 | |||
|data premiery=11 listopada [[2000]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Przygody Prosiaczka Kwika: Powrót do Przyszłości''' (ang. ''Pong Pong's Learning Adventure: Back to the Future'', 1999) – edukacyjna gra przygodowa przygotowana przez firmę DataSun. | |||
Gra w Polsce została wydana 11 listopada [[2000]] roku przez firmę MarkSoft. | Gra w Polsce została wydana 11 listopada [[2000]] roku przez firmę [[MarkSoft]]. | ||
== Fabuła == | == Fabuła == | ||
Po wielu przygodach w Zagubionym Świecie Prosiaczek Kwik i Kaczorek Kwak wracają do domu. Niestety, Cudowna Wioska zniknęła i prosiaczek Kwik musi wyruszyć na poszukiwania rodziny. Po drodze rozwiązuje różne zagadki dotyczące mechanizmów i urządzeń, wykazując się przy tym, między innymi znajomością podstawowych zasad mechaniki i fizyki. Na szczęście ilekroć Kwik znajdzie się w niebezpieczeństwie, zainstalowany w jego Magicznym Pojeździe komputer udzieli mu pomocy. W drodze pełnej przygód i niespodzianek czeka na dzieci wiele zagadek. Dzięki grze rozwijają one umiejętności takie jak: koncentracja, obserwacja i zapamiętywanie. Uczą się przy okazji wiele na temat otaczającego je zewsząd świata techniki. | Po wielu przygodach w Zagubionym Świecie Prosiaczek Kwik i Kaczorek Kwak wracają do domu. Niestety, Cudowna Wioska zniknęła i prosiaczek Kwik musi wyruszyć na poszukiwania rodziny. Po drodze rozwiązuje różne zagadki dotyczące mechanizmów i urządzeń, wykazując się przy tym, między innymi znajomością podstawowych zasad mechaniki i fizyki. Na szczęście ilekroć Kwik znajdzie się w niebezpieczeństwie, zainstalowany w jego Magicznym Pojeździe komputer udzieli mu pomocy. W drodze pełnej przygód i niespodzianek czeka na dzieci wiele zagadek. Dzięki grze rozwijają one umiejętności takie jak: koncentracja, obserwacja i zapamiętywanie. Uczą się przy okazji wiele na temat otaczającego je zewsząd świata techniki. | ||
<small> | <small>[http://marksoft.com.pl/a/datasun/przygody-prosiaczka-kwika-powrot-do-przyszlosci-gra-pc/122 Opis dystrybutora]</small> | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
Linia 24: | Linia 35: | ||
* [[?-Henryka Korzycka-?]] – '''Narratorka''' | * [[?-Henryka Korzycka-?]] – '''Narratorka''' | ||
* [[?-Anna Dużyńska-?]] – '''Leśna Wróżka''' | * [[?-Anna Dużyńska-?]] – '''Leśna Wróżka''' | ||
* [[?-Robert Płuszka-?]] – | * [[?-Robert Płuszka-?]] – '''Goblin z Biblioteki Wiedzy''' | ||
* [[?-Michał Burbo-?]] – | * [[?-Michał Burbo-?]] – | ||
** '''Magiczny Pojazd''', | ** '''Magiczny Pojazd''', |
Aktualna wersja na dzień 20:31, 24 gru 2020
Tytuł | Przygody Prosiaczka Kwika: Powrót do Przyszłości |
---|---|
Tytuł oryginalny | Pong Pong's Learning Adventure: Back to the Future |
Gatunek | przygodowa |
Producent | DataSun |
Wydawca | Global Star Software |
Dystrybutor | MarkSoft |
Rok produkcji | 1999 |
Premiera dubbingu | 11 listopada 2000 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Przygody Prosiaczka Kwika: Powrót do Przyszłości (ang. Pong Pong's Learning Adventure: Back to the Future, 1999) – edukacyjna gra przygodowa przygotowana przez firmę DataSun.
Gra w Polsce została wydana 11 listopada 2000 roku przez firmę MarkSoft.
Fabuła
Po wielu przygodach w Zagubionym Świecie Prosiaczek Kwik i Kaczorek Kwak wracają do domu. Niestety, Cudowna Wioska zniknęła i prosiaczek Kwik musi wyruszyć na poszukiwania rodziny. Po drodze rozwiązuje różne zagadki dotyczące mechanizmów i urządzeń, wykazując się przy tym, między innymi znajomością podstawowych zasad mechaniki i fizyki. Na szczęście ilekroć Kwik znajdzie się w niebezpieczeństwie, zainstalowany w jego Magicznym Pojeździe komputer udzieli mu pomocy. W drodze pełnej przygód i niespodzianek czeka na dzieci wiele zagadek. Dzięki grze rozwijają one umiejętności takie jak: koncentracja, obserwacja i zapamiętywanie. Uczą się przy okazji wiele na temat otaczającego je zewsząd świata techniki.
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Hanna Kinder-Kiss –
- Kaczorek Kwak,
- Latająca Ryba,
- Narratorka w Bibliotece Wiedzy,
- Myszka,
- Mama Kwika
- Jan Plewako –
- Komputer Samochodowy,
- Stwór w Centrum Nawigacji,
- Organizator konkursu wiedzy o morzu,
- Robot strażnik,
- Witacz stacji powietrznej,
- Doktor Ho,
- Tata Kwika
i inni