Józefinka: Matematyczny wyścig: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Gra | {{Gra | ||
|tytuł=Józefinka: Matematyczny wyścig | |tytuł=Józefinka: Matematyczny wyścig | ||
|tytuł oryginalny=Josefine – | |tytuł oryginalny=Josefine – Matematikk 2: Matterallyet | ||
|plakat=Józefinka MW.jpg | |plakat=Józefinka MW.jpg | ||
|gatunek=edukacyjna | |gatunek=edukacyjna | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|data premiery=25 maja [[2012]] | |data premiery=25 maja [[2012]] | ||
|platformy={{Platforma|PC}} | |platformy={{Platforma|PC}} | ||
}}'''Józefinka: Matematyczny wyścig''' (nor.: ''Josefine – | }}'''Józefinka: Matematyczny wyścig''' (nor.: ''Josefine – Matematikk 2: Matterallyet'', ang.: ''Josephine: The Math Race'', 2007) – norwesko-duńska gra edukacyjna wyprodukowana przez firmę Pinjata we współpracy z Krea Medie. | ||
Gra w Polsce została wydana 25 maja [[2012]] roku przez [[Cenega Poland]]. | Gra w Polsce została wydana 25 maja [[2012]] roku przez [[Cenega Poland]]. |
Aktualna wersja na dzień 13:18, 17 lis 2023
Tytuł | Józefinka: Matematyczny wyścig |
---|---|
Tytuł oryginalny | Josefine – Matematikk 2: Matterallyet |
Gatunek | edukacyjna |
Producent | Pinjata |
Wydawca | Krea Medie |
Dystrybutor | Cenega Poland |
Rok produkcji | 2007 |
Premiera dubbingu | 25 maja 2012 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Józefinka: Matematyczny wyścig (nor.: Josefine – Matematikk 2: Matterallyet, ang.: Josephine: The Math Race, 2007) – norwesko-duńska gra edukacyjna wyprodukowana przez firmę Pinjata we współpracy z Krea Medie.
Gra w Polsce została wydana 25 maja 2012 roku przez Cenega Poland.
Fabuła
Józefinka: Matematyczny Wyścig jest kolejną grą edukacyjną wchodzącą w skład serii o nazwie Pomoce Szkolne. Jest to pozycja skierowana do dzieci we wczesnym wieku szkolnym, które chcą w przystępny i atrakcyjny sposób poznać podstawy matematyki. Autorzy umiejętnie połączyli elementy nauki i zabawy, dzięki czemu dziecko z chęcią odkrywa i przyswaja kolejne wiadomości „królowej nauk”.
W produkcji można zmierzyć się z trzema komputerowymi przeciwnikami, a trzy poziomy trudności umożliwiają dziecku dopasowanie zadań do swoich możliwości. W przypadku problemów w nauce gra mobilizuje do podejmowania kolejnych prób oraz oferuje system pomocy wyjaśniający zaistniałe niejasności.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18446
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Krzysztof Szczerbiński –
- Ptaszek Piotruś,
- Lis Michał,
- Sebek,
- Kot Kacper
- Julia Kołakowska-Bytner – Mysz Melania
- Mirosław Wieprzewski – Tobiasz
- Piotr Bąk – Komentator
i inni