Józefinka: Matematyczny wyścig: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
DXton (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
{{Gra
|tytuł=Józefinka: Matematyczny wyścig
|tytuł=Józefinka: Matematyczny wyścig
|tytuł oryginalny=Josefine – Matamatikk 2: Matterallyet
|tytuł oryginalny=Josefine – Matematikk 2: Matterallyet
|plakat=Józefinka MW.jpg
|plakat=Józefinka MW.jpg
|gatunek=edukacyjna
|gatunek=edukacyjna
Linia 10: Linia 10:
|data premiery=25 maja [[2012]]
|data premiery=25 maja [[2012]]
|platformy={{Platforma|PC}}
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Józefinka: Matematyczny wyścig''' (nor.: ''Josefine – Matamatikk 2: Matterallyet'', ang.: ''Josephine: The Math Race'', 2007) – norwesko-duńska gra edukacyjna wyprodukowana przez firmę Pinjata we współpracy z Krea Medie.
}}'''Józefinka: Matematyczny wyścig''' (nor.: ''Josefine – Matematikk 2: Matterallyet'', ang.: ''Josephine: The Math Race'', 2007) – norwesko-duńska gra edukacyjna wyprodukowana przez firmę Pinjata we współpracy z Krea Medie.


Gra w Polsce została wydana 25 maja [[2012]] roku przez [[Cenega Poland]].
Gra w Polsce została wydana 25 maja [[2012]] roku przez [[Cenega Poland]].

Aktualna wersja na dzień 13:18, 17 lis 2023

Tytuł Józefinka: Matematyczny wyścig
Tytuł oryginalny Josefine – Matematikk 2: Matterallyet
Gatunek edukacyjna
Producent Pinjata
Wydawca Krea Medie
Dystrybutor Cenega Poland
Rok produkcji 2007
Premiera dubbingu 25 maja 2012
Platformy z dubbingiem PC

Józefinka: Matematyczny wyścig (nor.: Josefine – Matematikk 2: Matterallyet, ang.: Josephine: The Math Race, 2007) – norwesko-duńska gra edukacyjna wyprodukowana przez firmę Pinjata we współpracy z Krea Medie.

Gra w Polsce została wydana 25 maja 2012 roku przez Cenega Poland.

Fabuła

Józefinka: Matematyczny Wyścig jest kolejną grą edukacyjną wchodzącą w skład serii o nazwie Pomoce Szkolne. Jest to pozycja skierowana do dzieci we wczesnym wieku szkolnym, które chcą w przystępny i atrakcyjny sposób poznać podstawy matematyki. Autorzy umiejętnie połączyli elementy nauki i zabawy, dzięki czemu dziecko z chęcią odkrywa i przyswaja kolejne wiadomości „królowej nauk”.

W produkcji można zmierzyć się z trzema komputerowymi przeciwnikami, a trzy poziomy trudności umożliwiają dziecku dopasowanie zadań do swoich możliwości. W przypadku problemów w nauce gra mobilizuje do podejmowania kolejnych prób oraz oferuje system pomocy wyjaśniający zaistniałe niejasności.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18446

Wersja polska

Głosów użyczyli:

i inni