Nike+ Kinect Training: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzono nową stronę "{{Gra |tytuł=Nike+ Kinect Training |plakat=Nike+ Kinect Training.jpg |gatunek=sportowa, ruchowa |producent=Sumo Digital |wydawca=Microsoft |dystrybutor=Microsoft |r..." |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
'''Wystąpiła''': | '''Wystąpiła''': | ||
* [[Izabella Bukowska-Chądzyńska|Izabella Bukowska]] – '''Instruktorka''' | * [[Izabella Bukowska-Chądzyńska|Izabella Bukowska]] – '''Instruktorka''' | ||
[[Kategoria: | [[Kategoria: ry komputerowe i wideo]] |
Wersja z 18:23, 12 lut 2021
Tytuł | Nike+ Kinect Training |
---|---|
Gatunek | sportowa, ruchowa |
Producent | Sumo Digital |
Wydawca | Microsoft |
Dystrybutor | Microsoft |
Rok produkcji | 2012 |
Premiera dubbingu | 2 listopada 2012 |
Platformy z dubbingiem | X360 |
Nike+ Kinect Training – sportowa gra ruchowa stworzona przez Sumo Digital.
Fabuła
Nike+ Kinect Training to gra stworzona wspólnie przez firmę Microsoft oraz producenta odzieży i obuwia Nike. Tytuł ten powstał z myślą o wszystkich użytkownikach, którzy chcieliby poprawić swoją kondycję bez konieczności wychodzenia z domu i odwiedzania siłowni. W zależności od przyjętych celów możemy odbyć trening fitness nakierowany na poprawę sylwetki lub sprawnościowy przygotowany z myślą o osobach chcących zwiększyć wytrzymałość i siłę. Obsługa gry odbywa się za pośrednictwem kontrolera ruchu Kinect. Gracz śledzi na ekranie ćwiczenia wykonywane przez wirtualnego trenera wzorowanego na ekspercie firmy Nike pracującym z zawodowymi sportowcami i stara się jak najlepiej je powtórzyć. Wraz z wykonywaniem kolejnych zadań program analizuje najczęściej popełniane przez użytkownika błędy i stara się przygotować spersonalizowany zestaw ćwiczeń. Dzięki temu stopniowo poprawiamy swoją sprawność i otrzymujemy coraz trudniejsze wyzwania.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Wystąpiła:
- Izabella Bukowska – Instruktorka