Pompei: Legenda Wezuwiusza: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Porfirion (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 7: Linia 7:
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Kierownik projektu''': [[Marcin Iwiński]]<br />
'''Kierownik projektu''': [[Marcin Iwiński]]<br />
'''Tłumaczenia''': Studio tłumaczeń "Druid": Marcin Zaród<br />
'''Tłumaczenia''': Studio tłumaczeń "Druid": [[Marcin Zaród]]<br />
'''Realizacja wersji polskiej''': [[Stanisław Iwiński]]<br />
'''Realizacja wersji polskiej''': [[Stanisław Iwiński]]<br />
'''Wsparcie techniczne''': Maciej Marzec<br />
'''Wsparcie techniczne''': Maciej Marzec<br />

Wersja z 21:19, 23 cze 2015

Pompei: Legenda Wezuwiusza (org. Pompei: The Legend of Vesuvius) – gra przygodowa stworzona przez Arxel Tribe. W Polsce wydana przez CD Projekt 18 sierpnia 2000 roku.

O grze

Pompei: Legenda Wezuwiusza, to gra przygodowa rozgrywająca się w cieniu wulkanu. Jako Adrian Blake, podróżnik i ceniony geolog, musimy odnaleźć miłość swego życia. Twoja żona znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Blake podejrzewając działanie sił ponadnaturalnych przegląda stare manuskrypty, mając nadzieję, że właśnie tam trafi na rozwiązanie zagadki. Po przewertowaniu opasłych tomów, dowiaduje się, że aby spowodować powrót Sofii musi ocalić jej uosobienie żyjące w innych czasach oraz miejscu. Po wypowiedzeniu zaklęcia bogini Isztar, Blake przenosi się do Pompejów, do roku 79. Jest 20 sierpnia, 4 dni do wybuchem Wezuwiusza. W kompletnie obcym mieście odnajduje w końcu Sofię, dla której jest jednak całkowicie obcą osobą. Czy uda mu się zdobyć serce Sofii i nakłonić ją do opuszczenia Pompejów zanim wulkan zniszczy miasto w morzu ognia i popiołów?
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=357

Wersja polska

Kierownik projektu: Marcin Iwiński
Tłumaczenia: Studio tłumaczeń "Druid": Marcin Zaród
Realizacja wersji polskiej: Stanisław Iwiński
Wsparcie techniczne: Maciej Marzec
Udźwiękowienie: PAY STUDIO
Wystąpili:

W pozostałych rolach:

Marketing:

  • Michał Kiciński,
  • Marcin Marzęcki

DTP: Robert Dąbrowski
Organizacja produkcji:

  • Dorota Fortuna
  • Anna Baran