Heroes of Might and Magic IV: Różnice pomiędzy wersjami
nowy artykuł |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
4 grudnia [[2002]] ukazał się w Polsce pierwszy dodatek do gry pt. ''The Gathering Storm'', a 8 maja [[2003]] drugi – ''Winds of War''. | 4 grudnia [[2002]] ukazał się w Polsce pierwszy dodatek do gry pt. ''The Gathering Storm'', a 8 maja [[2003]] drugi – ''Winds of War''. | ||
== Opis == | |||
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów. | |||
Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów. | |||
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1034</small> | |||
== Wersja polska == | == Wersja polska == |
Wersja z 22:38, 16 sty 2015
Heroes of Might and Magic IV - strategiczna gra turowa stworzona przez New World Computing. W Polsce wydana 10 kwietnia 2002 przez CD Projekt.
4 grudnia 2002 ukazał się w Polsce pierwszy dodatek do gry pt. The Gathering Storm, a 8 maja 2003 drugi – Winds of War.
Opis
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów.
Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1034
Wersja polska
Wystąpili:
- Hanna Chojnacka –
- Shaera,
- Tawni Balfour
- Andrzej Mastalerz – Gauldoth Pół-Martwy
- Adam Szyszkowski – Solymr ibn Wali Barad
- Piotr Warszawski –
- Narrator intra,
- Adiutant Lysandera,
- Mentor Waerjaka
The Gathering Storm
Wystąpił: Andrzej Mastalerz – Narrator
Winds of War
Wystąpił: Adam Bauman – Narrator