Kholat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
m nowy artykuł
 
Marek (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Kholat''' – gra przygodowa z klimacie survival horror stworzona i wydana z dubbingiem przez IMGN.pro na komputery osobiste. Premiera odbędzie się 10 czerwca [[2015]] roku.  
'''Kholat''' – gra przygodowa z klimacie survival horror stworzona i wydana z dubbingiem przez IMGN.pro na komputery osobiste. Premiera odbyła się 10 czerwca [[2015]] roku.  
== Opis ==
== Opis ==
Kholat to gra przygodowa utrzymana w konwencji horroru. Tytuł opracował krakowski oddział polskiego studia deweloperskiego IMGN.pro. Fabułę gry oparto na prawdziwym wydarzeniu – tragedii na Przełęczy Diatłowa.  
Kholat to gra przygodowa utrzymana w konwencji horroru. Tytuł opracował krakowski oddział polskiego studia deweloperskiego IMGN.pro. Fabułę gry oparto na prawdziwym wydarzeniu – tragedii na Przełęczy Diatłowa.  

Wersja z 15:19, 6 lut 2016

Kholat – gra przygodowa z klimacie survival horror stworzona i wydana z dubbingiem przez IMGN.pro na komputery osobiste. Premiera odbyła się 10 czerwca 2015 roku.

Opis

Kholat to gra przygodowa utrzymana w konwencji horroru. Tytuł opracował krakowski oddział polskiego studia deweloperskiego IMGN.pro. Fabułę gry oparto na prawdziwym wydarzeniu – tragedii na Przełęczy Diatłowa.

Zimą 1959 roku grupa dziewięciu rosyjskich alpinistów wyruszyła na wyprawę w północną część gór Ural. Ekspedycja nie zakończyła się szczęśliwie – ciała jej uczestników odnaleziono na zboczu Cholat Sjakl (z języka mamansyjskiego „Martwa Góra”), nieopodal porzuconego obozowiska – większość zmarła z wyziębienia. Zastanawiający jest fakt, że namiot został rozcięty od środka, jak gdyby alpiniści musieli błyskawicznie stamtąd uciekać w środku nocy. Do dziś nie znana jest prawdziwa przyczyna tragedii.

Kholat oferuje otwarty świat, który gracz obserwuje z perspektywy pierwszej osoby. Akcja gry toczy się nocą, w mroźnym lesie, a drogę do celu należy odnaleźć samodzielnie. Pomocą w tym służy mapa i kompas, ale przez brak aktywnej pauzy korzystanie z nich jest ryzykowne, bowiem odwraca uwagę od tego, co w danym momencie dzieje się na ekranie. W żadnym momencie gracz nie podejmuje walki, a jedynym ratunkiem przed zagrożeniem jest ucieczka.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=22557

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: SOUND TROPEZ
Udział wzięli:

Linki zewnętrzne