Heroes of Might and Magic IV: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Heroes of Might and Magic IV''' - strategiczna gra turowa stworzona przez New World Computing. W Polsce wydana 10 kwietnia [[2002]] przez [[ | {{Gra | ||
|tytuł=Heroes of Might and Magic IV | |||
|plakat=Heroes of Might and Magic IV.jpg | |||
|gatunek=strategiczna | |||
|producent=New World Computing | |||
|wydawca=3DO | |||
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]] / [[Ubisoft]] <small>(reedycje)</small> | |||
|rok=2002 | |||
|data premiery=10 kwietnia [[2002]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Heroes of Might and Magic IV''' - strategiczna gra turowa stworzona przez New World Computing. W Polsce wydana 10 kwietnia [[2002]] przez [[CDP|CD Projekt]]. | |||
4 grudnia [[2002]] ukazał się w Polsce pierwszy dodatek do gry pt. ''The Gathering Storm'', a 8 maja [[2003]] drugi – ''Winds of War''. | 4 grudnia [[2002]] ukazał się w Polsce pierwszy dodatek do gry pt. ''The Gathering Storm'', a 8 maja [[2003]] drugi – ''Winds of War''. |
Wersja z 21:09, 25 lut 2020
Tytuł | Heroes of Might and Magic IV |
---|---|
Gatunek | strategiczna |
Producent | New World Computing |
Wydawca | 3DO |
Dystrybutor | CD Projekt / Ubisoft (reedycje) |
Rok produkcji | 2002 |
Premiera dubbingu | 10 kwietnia 2002 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Heroes of Might and Magic IV - strategiczna gra turowa stworzona przez New World Computing. W Polsce wydana 10 kwietnia 2002 przez CD Projekt.
4 grudnia 2002 ukazał się w Polsce pierwszy dodatek do gry pt. The Gathering Storm, a 8 maja 2003 drugi – Winds of War.
Opis
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Grafika pozostała w sprawdzonym rzucie izometrycznym w zwiększonej rozdzielczości do 1280x1024. Po zwiedzeniu w poprzednich częściach krain Erathia oraz Enroth, w czwartej części przenosimy się do nowego fantastycznego świata Jadame, znanego z Might & Magic VIII: Day of the Destroyer. Po nowym lądzie wędrować możemy większą ilością bohaterów, z których każdy posiada własną bogatą biografię. Zmieniony system walki pozwala na wydawanie zaawansowanych taktycznych rozkazów.
Do dyspozycji jest sześć rodzajów miast dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Necropolis (nekromanci), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Swoje miasta możemy znacznie bardziej rozbudowywać i modyfikować, co daje nam wybór czy nastawimy się na dobrze rozwinięte wojska jednego rodzaju, czy też stworzymy budowle dla wielu różnych potworów, które nie będą jednak mogły osiągnąć najwyższych specjalizacji. Każde z miast posiada unikalną szkołę magii, oraz może wynajmować bohaterów tylko określonej rasy. Nie dotyczy to miasta Stronghold, które może wynajmować dowolnych bohaterów.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1034
Wersja polska
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS
Wystąpili:
- Hanna Chojnacka –
- Shaera,
- Tawni Balfour
- Andrzej Mastalerz – Gauldoth Pół-Martwy
- Adam Szyszkowski – Solymr ibn Wali Barad
- Piotr Warszawski –
- Narrator intra,
- Milton, adiutant Lysandera,
- Tarnum, ojczym Waerjaka
The Gathering Storm
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS
Wystąpił: Andrzej Mastalerz – Narrator
Winds of War
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS
Wystąpił: Adam Bauman – Narrator