ParaWorld: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 8: | Linia 8: | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br /> | ||
'''Głosów użyczyli''': | '''Głosów użyczyli''': | ||
* [[Dorota Korbacz-Bochenek|Dorota Bochenek]] – '''Ada Loven''' | * [[Dorota Korbacz-Bochenek|Dorota Bochenek]] – | ||
* [[Krzysztof Bochenek]] – '''James Warden''' | ** '''Ada Loven''', | ||
** '''Tarna, królowa Amazonek''' | |||
* [[Krzysztof Bochenek]] – | |||
** '''James Warden''', | |||
** '''Wódz Plemienia Smoka''', | |||
** '''Strażnik pałacowy''' | |||
* [[Jacek Jasiński]] – '''Anthony Cole''' | * [[Jacek Jasiński]] – '''Anthony Cole''' | ||
* [[Alina Kamińska]] – '''Stina Holmlund''' | * [[Alina Kamińska]] – '''Stina Holmlund''' | ||
* [[Jacek Lecznar]] – | * [[Jacek Lecznar]] – | ||
** '''Jarvis Babbit''', | ** '''Jarvis Babbit''', | ||
** '''Heinrich Kleeman''' | ** '''Heinrich Kleeman''', | ||
* [[Piotr Piecha]] – '''Nikolaj Taslow''' | ** '''Rządca''', | ||
** '''Barbarzyńca''' | |||
* [[Piotr Piecha]] – | |||
** '''Nikolaj Taslow''', | |||
** '''Larry''', | |||
** '''Barry''' | |||
* [[Olaf Różański]] – '''Béla András Benedek''' | * [[Olaf Różański]] – '''Béla András Benedek''' | ||
* [[Kajetan Wolniewicz]] – | * [[Kajetan Wolniewicz]] – | ||
** '''David Leighton''', | ** '''David Leighton''', | ||
** '''Arcydruid''' | ** '''Arcydruid''', | ||
** '''Przewodniczący rady''', | |||
** '''Pustynny jeździec''' | |||
i inni | i inni | ||
Wersja z 14:10, 13 mar 2019
ParaWorld – gra strategiczna typu RTS stworzona przez niemieckie studio SEK.ost.
Premiera w Polsce: 6 grudnia 2006 roku; dystrybucja: Nicolas Games.
Fabuła
Akcję gry osadzono w prehistorii. Co ciekawe, w tej wersji rzeczywistości dinozaury wcale nie wyginęły i nieustannie zagrażają zamieszkiwanym przez ludzi terytoriom. Obejmujemy dowództwo nad jednym z tutejszych klanów starając się przeżyć w nietypowej rzeczywistości. Gra zachowuje wszystkie elementy standardowych RTS-ów przy czym na szczególną uwagę zasługuje unowocześniony moduł zarządzania jednostkami, który ma ułatwić kontrolowanie pojedynczych wojaków. Grę oparto na bardzo wydajnym silniku graficznym, dzięki któremu cały świat ParaWorld jest trójwymiarowy. Spore rozmiary map umożliwiły zaimplementowanie do gry nawet największych dinozaurów pokroju słynnego T-Rexa. Co ciekawe, wiele z nich można spróbować udomowić czy nawet wykorzystywać w walkach z innymi klanami. W ParaWorld każda podległa jednostka zachowuje się inaczej. Duży wpływ mają tu cechy charakteru konkretnej osoby. Autorzy udostępnili oczywiście możliwość szkolenia swych wojaków. W miarę kolejnych walk awansują oni na kolejne poziomy doświadczenia. Autorzy gry udostępnili również system awansowania swych podwładnych - Ci najlepsi staną na czele większych oddziałów.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7436
Wersja polska
Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Głosów użyczyli:
- Dorota Bochenek –
- Ada Loven,
- Tarna, królowa Amazonek
- Krzysztof Bochenek –
- James Warden,
- Wódz Plemienia Smoka,
- Strażnik pałacowy
- Jacek Jasiński – Anthony Cole
- Alina Kamińska – Stina Holmlund
- Jacek Lecznar –
- Jarvis Babbit,
- Heinrich Kleeman,
- Rządca,
- Barbarzyńca
- Piotr Piecha –
- Nikolaj Taslow,
- Larry,
- Barry
- Olaf Różański – Béla András Benedek
- Kajetan Wolniewicz –
- David Leighton,
- Arcydruid,
- Przewodniczący rady,
- Pustynny jeździec
i inni
Linki zewnętrzne
- ParaWorld w polskiej Wikipedii