Rise of Nations: Rise of Legends: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Rise of Nations: Rise of Legends''' – gra strategiczna autorstwa Big Huge Games. Premiera gry z [[dubbing]]iem na komputery osobiste odbyła się 14 lipca [[2006]] roku dzięki [[Cdp.pl|CD Projekt]].
{{Gra
|tytuł=Rise of Nations: Rise of Legends
|plakat=Rise of Nations.jpg
|gatunek=RTS
|producent=Big Huge Games
|wydawca=Microsoft Studios
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2006
|data premiery=14 lipca 2006
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Rise of Nations: Rise of Legends''' – gra strategiczna autorstwa Big Huge Games. Premiera gry z [[dubbing]]iem na komputery osobiste odbyła się 14 lipca [[2006]] roku dzięki [[Cdp.pl|CD Projekt]].
== Opis ==
== Opis ==
''Rise of Nations: Rise of Legends'' to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.
''Rise of Nations: Rise of Legends'' to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.

Wersja z 18:55, 22 paź 2019

Tytuł Rise of Nations: Rise of Legends
Gatunek RTS
Producent Big Huge Games
Wydawca Microsoft Studios
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2006
Premiera dubbingu 14 lipca 2006
Platformy z dubbingiem PC

Rise of Nations: Rise of Legends – gra strategiczna autorstwa Big Huge Games. Premiera gry z dubbingiem na komputery osobiste odbyła się 14 lipca 2006 roku dzięki CD Projekt.

Opis

Rise of Nations: Rise of Legends to sequel udanej gry strategicznej, która poruszała temat rozwoju naszej cywilizacji. Tym razem jednak, autorzy Rise of Nations postanowili zerwać ze znaną nam rzeczywistością i stworzyć strategię osadzoną w świecie, gdzie magia miesza się z techniką. W świecie tym o prymat walczą cztery całkowicie odmienne nacje. Dwie z nich to: cywilizacja techniczna Vinci (bazująca na machinach i wynalazkach znanych nam ze szkiców legendarnego Leonarda Da Vinci), oraz cywilizacja zwana Alim, czyli lud żywcem wzięty z mitów Arabskich, obeznany z wszelakimi meandrami mocy nadprzyrodzonych. Jego magia skupia się na trzech żywiołach: Damanhur (duch ognia), Dakhla (duch piasku), oraz Sawu (duch ciemnego szkła). Gra zawiera tylko jedną, globalną kampanię, gdzie po kolei, wraz z rozwojem fabuły, obejmujemy pieczę nad każdą ze stron.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=5190

Wersja polska

Kierownictwo projektu: Paweł Ziajka
Koordynacja projektu: Michał Szymankiewicz
Programista: Rafał Cyran
Tłumaczenia: Biuro tłumaczeń HEX:

Nagrania: STUDIO T-REX
Głosów użyczyli:

i inni

Menedżer ds. testów: Michał Cegiełka
Testerzy:

  • Michał Marszałek
  • Marcin Jaśkaczek

PRODUKCJA
Kierownictwo produkcji: Michał Bakuliński
Specjalistka ds. produkcji: Magdalena Justyna
DTP: Robert Dąbrowski
Menedżer produktu: Jerzy Cichocki
Marketing:

  • Marcin Marzęcki
  • Krzysztof Szulc
  • Farida Saffarini