Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Utworzono nową stronę "'''Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera''' (ang. ''Sesame Street: Grover's Travels, 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games. W Polsce..."
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera''' (ang. ''Sesame Street: Grover's Travels, 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games.
'''Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera''' (ang. ''Sesame Street: Grover's Travels'', 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games.


W Polsce wydana 1 marca [[2006]] roku przez firmę [[Nicolas Games]].
W Polsce wydana 1 marca [[2006]] roku przez firmę [[Nicolas Games]].

Wersja z 23:33, 5 mar 2019

Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera (ang. Sesame Street: Grover's Travels, 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games.

W Polsce wydana 1 marca 2006 roku przez firmę Nicolas Games.

O grze

Tytułowy bohater, inspirując się podróżami Guliwera, wyrusza na ekscytującą wyprawę swojego życia. Poprzez wspaniałą zabawę maluch rozwiązuje proste działania matematyczne, jak również rozpoznaje litery, kształty i dźwięki oraz uczy się wyrażania własnych uczuć. Na wszystkich milusińskich czeka sześć wymagających zadań. Wcielając się w niebieskiego protagonistę pomóc trzeba niezdarnym żeglarzom odzyskać zgubione przedmioty. Okazuje się, że wpadły one do ogromnej muszli małża, jednak nie stanowi to żadnej przeszkody dla odważnego stworka. Co to byłaby za przygoda, gdyby pozbawiono ją niebezpieczeństw – w nieoczekiwany sposób Grover zostaje przywiązany do ziemi. Aby go uratować niezbędne jest rozwiązanie kilku matematycznych zagadek. Morze Przeciwieństw, jak sama nazwa mówi, to miejsce gdzie wszystko dzieje się na opak. Trafiając tu powinno się pamiętać, aby każde pojawiające się polecenie wykonać odwrotnie do jego treści. Przepłynąwszy przez te dziwne wody napotyka się na Wielkiego Ptaka, potrzebującego wsparcia w tworzeniu rymów, mających rozśmieszyć Snuffy'ego. Dzięki temu bohater otrzymuje napompowany balon. Pod koniec wojaży niebieski stworek spotyka Elmo, wraz z którym decyduje się na powrót do domu. Niestety tylko Grover posiada pelerynę, umożliwiającą latanie. Zadaniem dziecka jest przygotowanie brakującego super-ciucha, aby jego przyjaciele mogli wrócić na swoją ulicę. Na zakończenie należy wraz z protagonistą zdać mamie relację z ekscytującej wyprawy.

Źródło: GRY On-Line

Wersja polska

Wersja polska: YODA
Nagranie: AMADEUSZ STUDIO
Głosów użyczyli:

i inni