Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Porfirion (dyskusja | edycje)
m głos Elmo jest w grze masakrycznie podwyższony, ale nawet po różnych kombinacjach obniżenia w Audacity nie słyszę tu Kamińskiej
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera''' (ang. ''Sesame Street: Grover's Travels'', 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games.
{{Gra
|tytuł=Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera
|tytuł oryginalny=Sesame Street: Grover's Travels
|plakat=Ulica Sezamkowa Podróże Grovera.jpg
|gatunek=edukacyjna
|producent=Encore Games
|wydawca=Sesame Workshop
|dystrybutor=[[Nicolas Games]]
|rok=1998
|data premiery=1 marca 2006
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera''' (ang. ''Sesame Street: Grover's Travels'', 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games.


W Polsce wydana 1 marca [[2006]] roku przez firmę [[Nicolas Games]].
W Polsce wydana 1 marca [[2006]] roku przez firmę [[Nicolas Games]].

Wersja z 18:16, 20 lis 2019

Tytuł Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera
Tytuł oryginalny Sesame Street: Grover's Travels
Gatunek edukacyjna
Producent Encore Games
Wydawca Sesame Workshop
Dystrybutor Nicolas Games
Rok produkcji 1998
Premiera dubbingu 1 marca 2006
Platformy z dubbingiem PC

Ulica Sezamkowa: Podróże Grovera (ang. Sesame Street: Grover's Travels, 1998) – edukacyjna gra komputerowa dla dzieci stworzona przez Encore Games.

W Polsce wydana 1 marca 2006 roku przez firmę Nicolas Games.

O grze

Tytułowy bohater, inspirując się podróżami Guliwera, wyrusza na ekscytującą wyprawę swojego życia. Poprzez wspaniałą zabawę maluch rozwiązuje proste działania matematyczne, jak również rozpoznaje litery, kształty i dźwięki oraz uczy się wyrażania własnych uczuć. Na wszystkich milusińskich czeka sześć wymagających zadań. Wcielając się w niebieskiego protagonistę pomóc trzeba niezdarnym żeglarzom odzyskać zgubione przedmioty. Okazuje się, że wpadły one do ogromnej muszli małża, jednak nie stanowi to żadnej przeszkody dla odważnego stworka. Co to byłaby za przygoda, gdyby pozbawiono ją niebezpieczeństw – w nieoczekiwany sposób Grover zostaje przywiązany do ziemi. Aby go uratować niezbędne jest rozwiązanie kilku matematycznych zagadek. Morze Przeciwieństw, jak sama nazwa mówi, to miejsce gdzie wszystko dzieje się na opak. Trafiając tu powinno się pamiętać, aby każde pojawiające się polecenie wykonać odwrotnie do jego treści. Przepłynąwszy przez te dziwne wody napotyka się na Wielkiego Ptaka, potrzebującego wsparcia w tworzeniu rymów, mających rozśmieszyć Snuffy'ego. Dzięki temu bohater otrzymuje napompowany balon. Pod koniec wojaży niebieski stworek spotyka Elmo, wraz z którym decyduje się na powrót do domu. Niestety tylko Grover posiada pelerynę, umożliwiającą latanie. Zadaniem dziecka jest przygotowanie brakującego super-ciucha, aby jego przyjaciele mogli wrócić na swoją ulicę. Na zakończenie należy wraz z protagonistą zdać mamie relację z ekscytującej wyprawy.

Źródło: GRY On-Line

Wersja polska

Wersja polska: YODA
Nagranie: AMADEUSZ STUDIO
Głosów użyczyli:

i inni