MotorStorm: Apokalipsa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Porfirion (dyskusja | edycje)
Linia 9: Linia 9:
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Wersja polska''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]] <br />
'''Wersja polska''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]] <br />
'''Realizacja dźwięku''': [[Aleksander Cherczyński]], [[Szymon Białek]]<br />
'''Głosów użyczyli''':
'''Głosów użyczyli''':
* [[Robert Jarociński]] – '''Cutter'''
* [[Robert Jarociński]] – '''Cutter'''

Wersja z 00:56, 23 wrz 2019

MotorStorm: Apokalipsa – gra wyścigowa autorstwa Evolution Studios przeznaczona na PlayStation 3. Gra w Polsce wydana 16 marca 2011 roku przez polski oddział Sony.

Opis

MotorStorm Apocalypse to trzecia odsłona jednej z najbardziej udanych serii wyścigowych dostępnych na platformie PlayStation 3. Za zaprojektowanie opisywanej kontynuacji odpowiedzialna jest ponownie ekipa Evolution Studios. W „trójce” gracze biorą udział w wyścigach toczonych na terenie miasta dotkniętego potężnym kataklizmem.

Miejscem akcji MotorStorm Apocalypse jest potężna metropolia, dla stworzenia której inspirację stanowiły wielkie aglomeracje Kalifornii, a w zasadzie jej nadmorskiej części, czyli tzw. Bay Area. W wyniku katastrofalnego w skutkach trzęsienia ziemi, mieścina została opuszczona przez szarych mieszkańców, ale nie przez zwariowanych kierowców, którym nie przeszkadza nawet to, że natura nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. W trakcie wyścigów doświadczamy zatem kolejnych trzęsień ziemi, a drogę tarasują nam walące się budynki. W związku z powyższym gracz musi mieć na uwadze fakt, że trasa po której aktualnie jedzie, w każdej chwili może ulec zmianie.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=15106

Wersja polska

Wersja polska: STUDIO PRL
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Szymon Białek
Głosów użyczyli:

i inni