Homeworld 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''Homeworld 2''' – gra strategiczna stworzona przez Relic Entertainment, kontynuacja gry ''[[Homeworld]]''. W Polsce wydana przez [[Cenega Poland|Cenegę]] 19 grudnia [[2003]] roku.
{{Gra
|tytuł=Homeworld 2
|plakat=Homeworld 2.jpg
|gatunek=strategiczna
|producent=Relic Entertainment
|wydawca=Sierra
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2003
|data premiery=19 grudnia [[2003]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Homeworld 2''' – gra strategiczna stworzona przez Relic Entertainment, kontynuacja gry ''[[Homeworld]]''. W Polsce wydana przez [[Cenega Poland|Cenegę]] 19 grudnia [[2003]] roku.


== O grze ==
== O grze ==

Aktualna wersja na dzień 20:06, 20 paź 2019

Tytuł Homeworld 2
Gatunek strategiczna
Producent Relic Entertainment
Wydawca Sierra
Dystrybutor Cenega Poland
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 2003
Premiera dubbingu 19 grudnia 2003
Platformy z dubbingiem PC

Homeworld 2 – gra strategiczna stworzona przez Relic Entertainment, kontynuacja gry Homeworld. W Polsce wydana przez Cenegę 19 grudnia 2003 roku.

O grze

Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.

Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2064

Wersja polska

Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Wystąpili:

i inni