The Movies: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''The Movies''' – gra strategiczno-ekonomiczna autorstwa LionHead Studios, przeznaczona na komputery osobiste.
{{Gra
|tytuł=The Movies
|plakat=The Movies.jpg
|gatunek=strategiczna
|producent=LionHead Studios
|wydawca=Activision
|dystrybutor=[[Licomp Empirical Multimedia|LEM]]
|rok=2006
|data premiery=13 stycznia [[2006]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''The Movies''' – gra strategiczno-ekonomiczna autorstwa LionHead Studios, przeznaczona na komputery osobiste.


Premiera w Polsce: 13 stycznia [[2006]]; dystrybucja: [[Licomp Empirical Multimedia|LEM]].
Premiera w Polsce: 13 stycznia [[2006]]; dystrybucja: [[Licomp Empirical Multimedia|LEM]].

Aktualna wersja na dzień 20:40, 21 paź 2019

Tytuł The Movies
Gatunek strategiczna
Producent LionHead Studios
Wydawca Activision
Dystrybutor LEM
Rok produkcji 2006
Premiera dubbingu 13 stycznia 2006
Platformy z dubbingiem PC

The Movies – gra strategiczno-ekonomiczna autorstwa LionHead Studios, przeznaczona na komputery osobiste.

Premiera w Polsce: 13 stycznia 2006; dystrybucja: LEM.

Opis gry

The Movies to gra strategiczno-ekonomiczna, w której przenosimy się do Hollywoodu (akcja gry obejmuje okres od roku 1900 do roku 2010) i zaczyniamy robić karierę jako debiutujący producent filmowy. Podstawowym celem gry jest stworzenie uznanego w świecie i dobrze prosperującego finansowo studia filmowego. W tytule tym uwzględniono i szczegółowo odtworzono wszystkie aspekty pracy producenta filmowego na przestrzeni ponad 100 lat istnienia filmu, w tym postęp technologiczny, zmiany zainteresowań odbiorców, itp.

Zaczynamy od tworzenia niemych, czarno-białych filmów przy pomocy archaicznej, z dzisiejszego punktu widzenia, technologii, a kończymy na produkcji nowoczesnych, wysoko budżetowych super-produkcji, z oszałamiającymi efektami specjalnymi i wielkimi gwiazdami w rolach głównych. Pierwszym krokiem w grze jest budowa samego studia, budynków i wyposażenia technicznego. Następnie przechodzimy do obowiązków typowych dla szefa takiego interesu, czyli decydowania o filmach, jakie będziemy produkować (westerny, fantasy, kino akcji, science fiction, komedie, itd.), poszukiwania dobrych scenariuszy, angażowania odpowiednich aktorów, wyboru kostiumów, dekoracji, itd. Możemy również kierować poczynaniami całej ekipy filmowej, a także, dzięki specjalnym suwakom np. przemocy i romantyzmu, bezpośrednio wpływać na to jak kręcone są filmy, a nawet poszczególne sceny. Jeżeli coś nam się nie spodoba w danym ujęciu, przykładowo w scenie utarczki aktor użyje rewolweru i strzeli, możemy to zmienić i zrobić po swojemu, np. gdy obniżymy suwak przemocy nie będzie strzelaniny tylko zwykła bójka na pięści.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1820

Wersja polska

Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Głosów użyczyli:

i inni

Linki zewnętrzne