Worms 3D: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Navi (dyskusja | edycje)
Nowy artykuł
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Worms 3D''' – strategiczna gra turowa stworzona przez Team 17 Software. W Polsce została wydana 31 października [[2003]] roku przez [[Cdp.pl|CD Projekt]].
{{Gra
|tytuł=Worms 3D
|plakat=Worms 3D.jpg
|gatunek=strategiczna
|producent=Team 17
|wydawca=Sega
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2003
|data premiery=31 października [[2003]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Worms 3D''' – strategiczna gra turowa stworzona przez Team 17 Software. W Polsce została wydana 31 października [[2003]] roku przez [[Cdp.pl|CD Projekt]].


== Opis ==
== Opis ==

Wersja z 19:08, 22 paź 2019

Tytuł Worms 3D
Gatunek strategiczna
Producent Team 17
Wydawca Sega
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2003
Premiera dubbingu 31 października 2003
Platformy z dubbingiem PC

Worms 3D – strategiczna gra turowa stworzona przez Team 17 Software. W Polsce została wydana 31 października 2003 roku przez CD Projekt.

Opis

Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów uatrakcyjniających zabawę, takich jak chociażby konieczność stosowania nowych strategii uwzględniających istnienie trzeciego wymiaru. Pomimo, iż całe otoczenie generowane jest w 3D, gracz podobnie jak w poprzednich, stosujących grafikę 2D częściach gry dalej posiada pełną, ograniczoną jedynie własną inwencją, swobodę deformowania świata w którym oddziały robaków toczą ze sobą pojedynki. Oznacza to, iż może on zniszczyć każdy z elementów otoczenia a na dodatek może to uczynić na wiele sposobów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby najpierw wykorzystując jedną z wielu dostępnych broni przebić się przez oddzielającą nas od przeciwnika przeszkodę a następnie jego samego posłać do krainy wiecznych łowów.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2045

Wersja polska

Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerter językowy: Paweł Pisarzewski
Odgłosy: STUDIO T-REX
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:

  • Robert Mahler,
  • Jarosław Orzeszek

Skryba DTP: Robert Dąbrowski
Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:

  • Marcin Marzęcki,
  • Mariusz Duda,
  • Konrad Rawiński