World in Conflict: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''World in Conflict''' – gra strategiczna czasu rzeczywistego stworzona przez Massive Entertainment. Premiera w Polsce: 21 września [[2007]] roku, dystrybucja [[Cdp.pl|CD Projekt]]. Gra doczekała się również dodatku z podtytułem ''Soviet Assault'' wydanego przez polski oddział Ubisoft w wersji kinowej. | {{Gra | ||
|tytuł=World in Conflict | |||
|plakat=World in Conflict.jpg | |||
|gatunek=RTS | |||
|producent=Massive Entertainment | |||
|wydawca=Sierra | |||
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]] | |||
|rok=2007 | |||
|data premiery=21 września [[2007]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''World in Conflict''' – gra strategiczna czasu rzeczywistego stworzona przez Massive Entertainment. Premiera w Polsce: 21 września [[2007]] roku, dystrybucja [[Cdp.pl|CD Projekt]]. Gra doczekała się również dodatku z podtytułem ''Soviet Assault'' wydanego przez polski oddział Ubisoft w wersji kinowej. | |||
== Opis == | == Opis == | ||
''World in Conflict'' jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii ''Ground Control''. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji. | ''World in Conflict'' jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii ''Ground Control''. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji. |
Aktualna wersja na dzień 19:20, 11 lis 2019
Tytuł | World in Conflict |
---|---|
Gatunek | RTS |
Producent | Massive Entertainment |
Wydawca | Sierra |
Dystrybutor | CD Projekt |
Rok produkcji | 2007 |
Premiera dubbingu | 21 września 2007 |
Platformy z dubbingiem | PC |
World in Conflict – gra strategiczna czasu rzeczywistego stworzona przez Massive Entertainment. Premiera w Polsce: 21 września 2007 roku, dystrybucja CD Projekt. Gra doczekała się również dodatku z podtytułem Soviet Assault wydanego przez polski oddział Ubisoft w wersji kinowej.
Opis
World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7026
Wersja polska
Udźwiękowienie: STUDIO NAGRAŃ ARMATA
Lokalizacja: CD PROJEKT LOCALISATION CENTRE
Udział wzięli:
- Krzysztof Gadacz – Narrator
- Krzysztof Grębski –
- Porucznik Parker,
- Major Lebiedjew,
- Porucznik Romanow,
- Dniepr,
- Generał Morgan,
- Hotel 2-9,
- Hotel-6
- Konrad Kujawski –
- Kapitan Nikołaj „Kola” Małaszenko,
- Amerykański policjant,
- Rosyjski łącznik
- Artur Młyński –
- Rosyjski żołnierz,
- Bravo,
- Mike,
- Żołnierze Gwardii Narodowej
- Piotr Ogorzałek –
- Jankes,
- Hanson
- Andrzej Olejnik –
- Porucznik Władimir Orłowski,
- Generał Levinson,
- Lektor radzieckich filmów propagandowych,
- Sawyer
- Daniel Pachelski – Kapitan Bannon
i inni