Hugo: Magiczna podróż: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
Utworzył nową stronę „'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ...”
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
 
Linia 1: Linia 1:
'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.
{{Gra
|tytuł=Hugo: Magiczna podróż
|tytuł oryginalny=Hugo: Den magiske rejse
|plakat=Hugo Magiczna podróż.jpg
|gatunek=zręcznościowa
|producent=ITE Media ApS
|wydawca=ITE Media ApS
|dystrybutor=[[Cenega Poland|IM Group]]<br />[[CDP|CD Projekt]] <small>(reedycje)</small>
|rok=2001
|data premiery=28 kwietnia [[2001]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Hugo: Magiczna podróż''' (ang. ''Hugo: The Magic Journey'', duń: ''Hugo: Den magiske rejse'', 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.


Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia [[2001]] roku przez [[Cenega Poland]].
Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia [[2001]] roku przez [[Cenega Poland|IM Group]].


== Fabuła ==
== Fabuła ==
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.
W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.


<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763</small>
<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763</small>

Aktualna wersja na dzień 19:23, 14 lis 2019

Tytuł Hugo: Magiczna podróż
Tytuł oryginalny Hugo: Den magiske rejse
Gatunek zręcznościowa
Producent ITE Media ApS
Wydawca ITE Media ApS
Dystrybutor IM Group
CD Projekt (reedycje)
Rok produkcji 2001
Premiera dubbingu 28 kwietnia 2001
Platformy z dubbingiem PC

Hugo: Magiczna podróż (ang. Hugo: The Magic Journey, duń: Hugo: Den magiske rejse, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.

Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia 2001 roku przez IM Group.

Fabuła

W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=763

Wersja polska

Głosów użyczyli: