Alice VR: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Alice VR''' – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. ''Alicja w Krainie Czarów''.
{{Gra
|tytuł=Alice VR
|plakat=Alice VR.jpg
|gatunek=fantastycznonaukowa
|producent=Carbon Studio
|wydawca=Klabater
|dystrybutor=Klabater / Steam
|rok=2016
|data premiery=28 października [[2016]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''Alice VR''' – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. ''Alicja w Krainie Czarów''.


Premiera w Polsce odbyła się 28 października [[2016]] roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam.
Premiera w Polsce odbyła się 28 października [[2016]] roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam.
Linia 36: Linia 46:
* [[Grzegorz Kwiecień]]
* [[Grzegorz Kwiecień]]
* [[Robert Tondera]]
* [[Robert Tondera]]
* [[Brygida Turowska-Szymczak|Brygida Turowska]]
* [[Brygida Turowska]]
* [[Klementyna Umer]]
* [[Klementyna Umer]]
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 19:38, 25 lut 2020

Tytuł Alice VR
Gatunek fantastycznonaukowa
Producent Carbon Studio
Wydawca Klabater
Dystrybutor Klabater / Steam
Rok produkcji 2016
Premiera dubbingu 28 października 2016
Platformy z dubbingiem PC

Alice VR – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. Alicja w Krainie Czarów.

Premiera w Polsce odbyła się 28 października 2016 roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam.

Opis gry

Alice VR to pełna zagadek gra eksploracyjna z wciągającą fabułą, która oferuje niepowtarzalną przygodę w VR. Akcja gry przenosi motywy znane ze słynnej powieści Lewisa Carrolla, Przygody Alicji w Krainie Czarów, w klimaty science-fiction. Zwiedzaj piękne, niezwykłe miejsca i ciesz uszy nastrojową, elektroniczną ścieżką dźwiękową.

Awaria na pokładzie statku gwiezdnego zmusza zarządzającą nim sztuczną inteligencję do wybudzenia cię z hibernacji. Okazuje się, iż aby kontynuować swoją misję musisz zdobyć więcej paliwa. W tym celu lądujesz na pobliskiej, zamieszkałej planecie, gdzie twoje proste zadanie szybko się komplikuje. Wszyscy mieszkańcy planety bowiem zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach...

Alice VR jest nowym spojrzeniem na klasyczne przygody Alicji w Krainie Czarów. Podczas gry spotkać można znane z kart powieści postaci, takie jak Kot z Cheshire, czy Szalony Kapelusznik. Realia science-fiction i futurystyczna oprawa graficzna sprawiają jednak, że każde takie spotkanie jest sporym zaskoczeniem. Czy odkryjesz tajemnicę planety Speculo? Czy sprostasz stawianym na twojej drodze wyzwaniom? Wyrusz na wyprawę w nieznane tropem białego królika – przyszłość jest w twoich rękach.
Źródło: Steam

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Koordynator nagrania: Agata Bornus
Inżynier dźwięku: Jerzy Pieniążek
Reżyseria: Łukasz Józefowicz
Obsada:

Inne głosy: