Alice VR: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Alice VR''' – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. ''Alicja w Krainie Czarów''. | {{Gra | ||
|tytuł=Alice VR | |||
|plakat=Alice VR.jpg | |||
|gatunek=fantastycznonaukowa | |||
|producent=Carbon Studio | |||
|wydawca=Klabater | |||
|dystrybutor=Klabater / Steam | |||
|rok=2016 | |||
|data premiery=28 października [[2016]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''Alice VR''' – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. ''Alicja w Krainie Czarów''. | |||
Premiera w Polsce odbyła się 28 października [[2016]] roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam. | Premiera w Polsce odbyła się 28 października [[2016]] roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam. | ||
Linia 36: | Linia 46: | ||
* [[Grzegorz Kwiecień]] | * [[Grzegorz Kwiecień]] | ||
* [[Robert Tondera]] | * [[Robert Tondera]] | ||
* [[ | * [[Brygida Turowska]] | ||
* [[Klementyna Umer]] | * [[Klementyna Umer]] | ||
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] |
Wersja z 19:38, 25 lut 2020
Tytuł | Alice VR |
---|---|
Gatunek | fantastycznonaukowa |
Producent | Carbon Studio |
Wydawca | Klabater |
Dystrybutor | Klabater / Steam |
Rok produkcji | 2016 |
Premiera dubbingu | 28 października 2016 |
Platformy z dubbingiem | PC |
Alice VR – eksploracyjna gra fantastycznonaukowa autorstwa Carbon Studio, przeznaczona na komputery osobiste z wykorzystaniem technologię wirtualnej rzeczywistości, nawiązująca do powieści Lewisa Carrola pt. Alicja w Krainie Czarów.
Premiera w Polsce odbyła się 28 października 2016 roku za pośrednictwem firmy Klabater i serwisu Steam.
Opis gry
Alice VR to pełna zagadek gra eksploracyjna z wciągającą fabułą, która oferuje niepowtarzalną przygodę w VR. Akcja gry przenosi motywy znane ze słynnej powieści Lewisa Carrolla, Przygody Alicji w Krainie Czarów, w klimaty science-fiction. Zwiedzaj piękne, niezwykłe miejsca i ciesz uszy nastrojową, elektroniczną ścieżką dźwiękową.
Awaria na pokładzie statku gwiezdnego zmusza zarządzającą nim sztuczną inteligencję do wybudzenia cię z hibernacji. Okazuje się, iż aby kontynuować swoją misję musisz zdobyć więcej paliwa. W tym celu lądujesz na pobliskiej, zamieszkałej planecie, gdzie twoje proste zadanie szybko się komplikuje. Wszyscy mieszkańcy planety bowiem zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach...
Alice VR jest nowym spojrzeniem na klasyczne przygody Alicji w Krainie Czarów. Podczas gry spotkać można znane z kart powieści postaci, takie jak Kot z Cheshire, czy Szalony Kapelusznik. Realia science-fiction i futurystyczna oprawa graficzna sprawiają jednak, że każde takie spotkanie jest sporym zaskoczeniem. Czy odkryjesz tajemnicę planety Speculo? Czy sprostasz stawianym na twojej drodze wyzwaniom? Wyrusz na wyprawę w nieznane tropem białego królika – przyszłość jest w twoich rękach.
Źródło: Steam
Wersja polska
Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Koordynator nagrania: Agata Bornus
Inżynier dźwięku: Jerzy Pieniążek
Reżyseria: Łukasz Józefowicz
Obsada:
- Krystyna Czubówna – Kier
- Kamil Kula – K.O.T.
- Szymon Kuśmider – Kapelusznik
- Robert Tondera – Kaznodzieja
- Grzegorz Kwiecień – Inżynier
- Klementyna Umer – Radna
- Dariusz Błażejewski – Alchemik
- Anna Sztejner – Wątpiąca
- Piotr Grabowski –
- Szmugler,
- Roboty
- Joanna Domańska –
- Przedstawicielka korporacji,
- Informator systemowy
- January Brunow – Przewodnik planetarny
Inne głosy: