Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
| Linia 17: | Linia 17: | ||
Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo. | Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo. | ||
<small>Źródło: | <small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/tom-clancys-ghost-recon-advanced-warfighter/z93f GRY On-Line.pl]</small> | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Amadeusz Studio|AMADEUSZ STUDIO]]<br /> | ||
| Linia 32: | Linia 32: | ||
== Linki zewnętrzne == | == Linki zewnętrzne == | ||
* {{Wikipedia|Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter|Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter}} | * {{Wikipedia|Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter|Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter}} | ||
{{Tom Clancy}} | |||
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] | ||
Aktualna wersja na dzień 12:57, 19 lis 2021
| Tytuł | Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter |
|---|---|
| Gatunek | akcji |
| Producent | Grin |
| Wydawca | Ubisoft |
| Dystrybutor | Cenega Poland Ubisoft (reedycje) |
| Rok produkcji | 2006 |
| Premiera dubbingu | 23 czerwca 2006 |
| Platformy z dubbingiem | PC |
Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter – taktyczna gra akcji autorstwa Grin. W Polsce wydana przez Cenegę 23 czerwca 2006 roku (polskim dubbingiem została opatrzona tylko wersja na pecety).
O grze
Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.
Nowa gra to oczywiście nadal realistyczny symulator walki małym oddziałem żołnierzy w terenie zurbanizowanym. Oznacza to, że nie wystarczy tu lecieć przed siebie i zabijać wrogów jednego za drugim, gdyż taka taktyka szybko kończy się śmiercią gracza i jego podkomendnych. Należy dokładnie planować akcje, wykorzystywać teren do osłony, w zależności od panującej sytuacji wydawać odpowiednie rozkazy żołnierzom, tj. atakować, wycofywać się, okrążać, zmienić pozycję etc. Autorzy gry wyposażyli ją w rozbudowany moduł sztucznej inteligencji, w związku z czym sterowane przez komputer postacie zachowują się racjonalnie - żołnierze obu stron pod ostrzałem szukają schronienia, porozumiewają się miedzy sobą itp.
Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Udźwiękowienie: AMADEUSZ STUDIO
Udział wzięli:
- Maciej Słota –
- Kapitan Scott Mitchell,
- Żołnierz jednostki Ghost Recon
- Jacek Lecznar – Generał Joshua Keating
- Jacek Jasiński – Porucznik Barnes
- Krzysztof Gadacz – Louie
i inni
Linki zewnętrzne
- Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter w polskiej Wikipedii
| Rainbow Six | Rainbow Six 3: Raven Shield (Athena Sword) • Lockdown • Vegas |
| Splinter Cell | Chaos Theory • Double Agent |
| Ghost Recon | Ghost Recon • Advanced Warfighter • Advanced Warfighter 2 |
| Inne | EndWar • H.A.W.X. • H.A.W.X. 2 |
