Hugo: Magiczna podróż: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
| Linia 17: | Linia 17: | ||
W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów. | W ''Magicznej Podróży'' dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów. | ||
<small> | <small>Źródło: [https://www.gry-online.pl/gry/hugo-the-magic-journey/z21908 GRY On-Line.pl]</small> | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
| Linia 23: | Linia 23: | ||
* [[Małgorzata Puzio]] – '''Trak (Rut)''' | * [[Małgorzata Puzio]] – '''Trak (Rut)''' | ||
* [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator''' | * [[Artur Kaczmarski]] – '''Introligator''' | ||
* [[Cezary Kwieciński]] – | * [[Cezary Kwieciński]] – | ||
** '''orangutan | ** '''Projektant orangutan''', | ||
** ''' | ** '''Papuga na lotnisku''', | ||
** ''' | ** '''Żółw jubiler''' | ||
* [[Zbigniew Konopka]] – | * [[Zbigniew Konopka]] – | ||
** '''Żaba Rechot''', | ** '''Żaba Rechot''', | ||
** ''' | ** '''Ptaki piloty''', | ||
** ''' | ** '''Małpa marynarz''' | ||
{{Hugo}} | |||
[[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]] | [[Kategoria:Gry i programy edukacyjne dla dzieci]] | ||
Wersja z 20:37, 19 gru 2024
| Tytuł | Hugo: Magiczna podróż |
|---|---|
| Tytuł oryginalny | Hugo: Den magiske rejse |
| Gatunek | zręcznościowa |
| Producent | ITE Media ApS |
| Wydawca | ITE Media ApS |
| Dystrybutor | IM Group CD Projekt (reedycje) |
| Rok produkcji | 2001 |
| Premiera dubbingu | 28 kwietnia 2001 |
| Platformy z dubbingiem | PC |
Hugo: Magiczna podróż (ang. Hugo: The Magic Journey, duń: Hugo: Den magiske rejse, 1998) – gra edukacyjno-zręcznościowa dla dzieci stworzona przez ITE Media ApS.
Gra w Polsce została wydana 28 kwietnia 2001 roku przez IM Group.
Fabuła
W Magicznej Podróży dzieci w formie gier i zabaw uczą się geografii. Pewnej nocy córkę Hugoliny i Huga, obudziły dziwne dźwięki dochodzące ze strychu. Śmiała i odważna dziewczynka o imieniu Trak poszła tam i znalazła zakurzony dziennik pokładowy, leżący na starej skrzyni. Gdy go otworzyła, zobaczyła starego mola książkowego - Introligatora. Ten opowiedział historię o jej dziadku, kapitanie Bardzobrodatym oraz o skarbie ukrytym w starej skrzyni. Oboje udali się w magiczną podróż, aby odnaleźć członków starej załogi kapitana, gdyż to oni właśnie mają klucze potrzebne do otworzenia skrzyni. Podczas tej magicznej podróży Trak i Introligator odwiedzają ponad 20 państw. Mól książkowy i Trak pomaga ją nam w zabawie oraz przy zadaniach, jakie mamy do wykonania. Jednocześnie opowiada różne ciekawostki o odwiedzanych krajach. Grając w Magiczną Podróż można malować flagi i komponować egzotyczną muzykę, wcielić się w detektywa oraz pomóc gołębiom pocztowym w doręczaniu listów.
Źródło: GRY On-Line.pl
Wersja polska
Głosów użyczyli:
- Małgorzata Puzio – Trak (Rut)
- Artur Kaczmarski – Introligator
- Cezary Kwieciński –
- Projektant orangutan,
- Papuga na lotnisku,
- Żółw jubiler
- Zbigniew Konopka –
- Żaba Rechot,
- Ptaki piloty,
- Małpa marynarz
