Matmoludki: Wysokogórska łamigłówka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
DXton (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Marti (dyskusja | edycje)
m poprawa linków
Linia 1: Linia 1:
'''Zoombinis: Mountain Rescue''' (org. ''Zoombinis: Mountain Rescue'', 2001) – edukacyjna gra przygotowana przez Riverdeep dla The Learning Company.
'''Zoombinis: Mountain Rescue''' (org. ''Zoombinis: Mountain Rescue'', 2001) – edukacyjna gra przygotowana przez Riverdeep dla The Learning Company.


Gra w Polsce została wydana 6 października [[2004]] roku przez [[CD Projekt]].
Gra w Polsce została wydana 6 października [[2004]] roku przez [[Cdp.pl|CD Projekt]].


== Fabuła ==
== Fabuła ==
Mountain Rescue to druga część serii gier edukacyjnych, która została przygotowana przez specjalistów z firmy Riverdeep z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (uczniowie szkół podstawowych). Głównym zadaniem programu jest nauczenie dzieci umiejętności logicznego rozumowania oraz rozwiązywania wybranych problemów z zakresu matematyki.
Mountain Rescue to druga część serii gier edukacyjnych, która została przygotowana przez specjalistów z firmy Riverdeep z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (uczniowie szkół podstawowych). Głównym zadaniem programu jest nauczenie dzieci umiejętności logicznego rozumowania oraz rozwiązywania wybranych problemów z zakresu matematyki.


Tym razem, grupa miłych stworków - Zoombinów - została uwięziona w górskim tunelu i tylko użytkownik opisywanej produkcji może pomóc im się wydostać. Do przejścia/ułożenia udostępniono 9 różnorodnych mini-gier/zestawów puzzli (trzy poziomy trudności). Zagadki są trudniejsze niż w pierwszej odsłonie cyklu, szybciej rośnie także poziom ich skomplikowania - czasem pomoc rodzica (wspólna nauka) może się wydać nieodzowna.
Tym razem, grupa miłych stworków Zoombinów została uwięziona w górskim tunelu i tylko użytkownik opisywanej produkcji może pomóc im się wydostać. Do przejścia/ułożenia udostępniono 9 różnorodnych mini-gier/zestawów puzzli (trzy poziomy trudności). Zagadki są trudniejsze niż w pierwszej odsłonie cyklu, szybciej rośnie także poziom ich skomplikowania czasem pomoc rodzica (wspólna nauka) może się wydać nieodzowna.


'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3253
<small>'''Źródło:''' http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3253</small>


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Polska wersja językowa''': [[CD Projekt]]<br />
'''Polska wersja językowa''': [[Cdp.pl|CD Projekt]]<br />
'''Kierownik lokalizacji''': Paweł Składanowski<br />
'''Kierownik lokalizacji''': [[Paweł Składanowski]]<br />
'''Kierownik wykonawczy''': Irena Głowniak<br />
'''Kierownik wykonawczy''': Irena Głowniak<br />
'''Tłumacz''': [[Agnieszka Zwolińska]]<br />
'''Tłumacz''': [[Agnieszka Zwolińska]]<br />
'''Nagrania''': [[T-REX|STUDIO T-REX]]<br />
'''Nagrania''': [[T-REX|STUDIO T-REX]]<br />
'''Głosów użyczyli''':
'''Głosów użyczyli''':
* [[Anna Apostolakis]]
* [[Anna Apostolakis-Gluzińska|Anna Apostolakis]]
* [[Joanna Domańska]]
* [[Joanna Domańska]]
* [[Jolanta Niewiadomska]]
* [[Jolanta Niewiadomska]]

Wersja z 14:42, 28 gru 2013

Zoombinis: Mountain Rescue (org. Zoombinis: Mountain Rescue, 2001) – edukacyjna gra przygotowana przez Riverdeep dla The Learning Company.

Gra w Polsce została wydana 6 października 2004 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Mountain Rescue to druga część serii gier edukacyjnych, która została przygotowana przez specjalistów z firmy Riverdeep z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów (uczniowie szkół podstawowych). Głównym zadaniem programu jest nauczenie dzieci umiejętności logicznego rozumowania oraz rozwiązywania wybranych problemów z zakresu matematyki.

Tym razem, grupa miłych stworków – Zoombinów – została uwięziona w górskim tunelu i tylko użytkownik opisywanej produkcji może pomóc im się wydostać. Do przejścia/ułożenia udostępniono 9 różnorodnych mini-gier/zestawów puzzli (trzy poziomy trudności). Zagadki są trudniejsze niż w pierwszej odsłonie cyklu, szybciej rośnie także poziom ich skomplikowania – czasem pomoc rodzica (wspólna nauka) może się wydać nieodzowna.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3253

Wersja polska

Polska wersja językowa: CD Projekt
Kierownik lokalizacji: Paweł Składanowski
Kierownik wykonawczy: Irena Głowniak
Tłumacz: Agnieszka Zwolińska
Nagrania: STUDIO T-REX
Głosów użyczyli:

oraz:

Betatesty: Michał Cegiełka
Programista: Dominik Pawlik
Skrybowie DTP: Piotr Bukat, Marzena Dąbrowska, Robert Dąbrowski, Jarosław Wasilewski
Kierownik produkcji: Michał Bakuliński
Asystentka produkcji: Magdalena Justyna
Marketing: Olga Morawska, Katarzyna Miłkowska