Airline Tycoon Evolution: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Marti (dyskusja | edycje)
m poprawa linków
Linia 1: Linia 1:
'''Airline Tycoon Evolution''' - strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Studio wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez [[Cenega|Cenegę]] 15 listopada [[2002]] roku.
'''Airline Tycoon Evolution''' strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Studio wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez [[Cenega|Cenegę]] 15 listopada [[2002]] roku.


==Fabuła==
==Fabuła==
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą.
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą.
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.
Linia 10: Linia 9:
==Wersja polska==
==Wersja polska==
'''Nadzór nad lokalizacją''': [[Dorota Koźbielska]]<br />
'''Nadzór nad lokalizacją''': [[Dorota Koźbielska]]<br />
'''Lokalizacja i nagrania''': NSG<!--, [[GMS Records|GMS RECORDS]]--> <br />
'''Lokalizacja i nagrania''': NSG<!--, [[GMS Records|GMS RECORDS]]--><br />
'''Udział wzięli''': <br />
'''Udział wzięli''':
* [[Zbigniew Konopka]] -
* [[Zbigniew Konopka]]
** '''Rick''',
** '''Rick''',
** '''Pracownik sklepu NASA''',
** '''Pracownik sklepu NASA''',
** '''Pracownik HighTech Design Corporation'''
** '''Pracownik HighTech Design Corporation'''
* [[Roch Siemaniowski]] -
* [[Roch Siemianowski]]
** '''Sabotażysta''',
** '''Sabotażysta''',
** '''Makler Smith''',
** '''Makler Smith''',
** '''Pracownik muzeum lotniczego''',
** '''Pracownik muzeum lotniczego''',
** '''Właściciel Falcon Lines'''
** '''Właściciel Falcon Lines'''
* [[Sławomir Śmiałek]] - '''Dyrektor lotniska'''
* [[Sławomir Śmiałek]] '''Dyrektor lotniska'''
i inni<br />
i inni
'''Podręcznik''': <br />
 
'''Podręcznik''':
* Izabela Latos,
* Izabela Latos,
* Łukasz M. Pogoda
* Łukasz M. Pogoda
'''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński - CENEGA DTP <br />
'''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński CENEGA DTP<br />
'''Testy''': Andrzej Ściuba <br />
'''Testy''': Andrzej Ściuba


== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==

Wersja z 08:41, 20 cze 2014

Airline Tycoon Evolution – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Studio wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez Cenegę 15 listopada 2002 roku.

Fabuła

Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.

Źródło: [1]

Wersja polska

Nadzór nad lokalizacją: Dorota Koźbielska
Lokalizacja i nagrania: NSG
Udział wzięli:

i inni

Podręcznik:

  • Izabela Latos,
  • Łukasz M. Pogoda

Skład i łamanie: Cezary Kietliński – CENEGA DTP
Testy: Andrzej Ściuba

Linki zewnętrzne