Airline Tycoon Evolution: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
m poprawa linków |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Airline Tycoon Evolution''' | '''Airline Tycoon Evolution''' – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Studio wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez [[Cenega|Cenegę]] 15 listopada [[2002]] roku. | ||
==Fabuła== | ==Fabuła== | ||
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. | Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. | ||
W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie. | W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie. | ||
Linia 10: | Linia 9: | ||
==Wersja polska== | ==Wersja polska== | ||
'''Nadzór nad lokalizacją''': [[Dorota Koźbielska]]<br /> | '''Nadzór nad lokalizacją''': [[Dorota Koźbielska]]<br /> | ||
'''Lokalizacja i nagrania''': NSG<!--, [[GMS Records|GMS RECORDS]]--> <br /> | '''Lokalizacja i nagrania''': NSG<!--, [[GMS Records|GMS RECORDS]]--><br /> | ||
'''Udział wzięli''': | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Zbigniew Konopka]] | * [[Zbigniew Konopka]] – | ||
** '''Rick''', | ** '''Rick''', | ||
** '''Pracownik sklepu NASA''', | ** '''Pracownik sklepu NASA''', | ||
** '''Pracownik HighTech Design Corporation''' | ** '''Pracownik HighTech Design Corporation''' | ||
* [[Roch | * [[Roch Siemianowski]] – | ||
** '''Sabotażysta''', | ** '''Sabotażysta''', | ||
** '''Makler Smith''', | ** '''Makler Smith''', | ||
** '''Pracownik muzeum lotniczego''', | ** '''Pracownik muzeum lotniczego''', | ||
** '''Właściciel Falcon Lines''' | ** '''Właściciel Falcon Lines''' | ||
* [[Sławomir Śmiałek]] | * [[Sławomir Śmiałek]] – '''Dyrektor lotniska''' | ||
i inni | i inni | ||
'''Podręcznik''': | |||
'''Podręcznik''': | |||
* Izabela Latos, | * Izabela Latos, | ||
* Łukasz M. Pogoda | * Łukasz M. Pogoda | ||
'''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński | '''Skład i łamanie''': Cezary Kietliński – CENEGA DTP<br /> | ||
'''Testy''': Andrzej Ściuba | '''Testy''': Andrzej Ściuba | ||
== Linki zewnętrzne == | == Linki zewnętrzne == |
Wersja z 08:41, 20 cze 2014
Airline Tycoon Evolution – strategia ekonomiczna niemieckiego studia Spellbound Studio wydana na świecie 5 lipca 2002 roku. Gra została wydana w Polsce przez Cenegę 15 listopada 2002 roku.
Fabuła
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi. Tym razem umożliwiono graczom rozegranie dziesięciu zupełnie nowych misji, a ponadto dano też możliwość przejścia 16 misji znanych z pierwszej części gry, mając do dyspozycji wszystkie nowo zaprojektowane samoloty w Airline Tycoon Evolution. W wersji Evolution gracze mogą budować własne samoloty (siedem elementów podstawowych, setki dodatków i możliwych kombinacji) przystosowane do potrzeb każdej misji oraz wymieniać się nimi w Internecie. Do tego celu przygotowano dedykowane grze serwery internetowe, na których społeczność graczy może spotykać się i rywalizować ze sobą. W dalszym ciągu trzeba podejmować decyzje dotyczące rozkładu lotów, przeglądów i napraw samolotów, posiłków serwowanych na pokładzie oraz zadbać o morale i wydajność naszej załogi. Za pomocą specjalnych gadżetów (kamery, monitory, drzwi antywłamaniowe z laserowymi detektorami itp.) należy też odpowiednio ochraniać zarówno lotnisko jak i samoloty przed aktami terrorystycznymi i sabotażowymi. W sumie w Airline Tycoon Evolution występuje 30 miejsc możliwych do zwiedzenia, 48 portów lotniczych i ponad 200 rozkładów lotów, które możemy dowolnie ustalać i modyfikować. W trybie multiplayer mogą grać cztery osoby w sieci lokalnej lub Internecie.
Źródło: [1]
Wersja polska
Nadzór nad lokalizacją: Dorota Koźbielska
Lokalizacja i nagrania: NSG
Udział wzięli:
- Zbigniew Konopka –
- Rick,
- Pracownik sklepu NASA,
- Pracownik HighTech Design Corporation
- Roch Siemianowski –
- Sabotażysta,
- Makler Smith,
- Pracownik muzeum lotniczego,
- Właściciel Falcon Lines
- Sławomir Śmiałek – Dyrektor lotniska
i inni
Podręcznik:
- Izabela Latos,
- Łukasz M. Pogoda
Skład i łamanie: Cezary Kietliński – CENEGA DTP
Testy: Andrzej Ściuba
Linki zewnętrzne
- Airline Tycoon Evolution w bazie dubscore.pl