Ratchet & Clank: Załoga Q: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Ratchet & Clank: Załoga Q''' (oryg. ''Ratchet & Clank: Q-Force'') – zręcznościowo-platformowa gra TPP przeznaczona na konsole PlayStation 3 i PlayStation Vita. Premiera: grudzień [[2012]]; dystrybucja: [[Sony Computer Entertainment Polska]].
'''Ratchet & Clank: Załoga Q''' (oryg. ''Ratchet & Clank: Q-Force'') – zręcznościowo-platformowa gra TPP przeznaczona na konsole PlayStation 3 i PlayStation Vita. Premiera: 30 listopada [[2012]]; dystrybucja: [[Sony Computer Entertainment Polska]].
 
== Opis ==
10. urodziny marki Ratchet & Clank ekipa studia Insomniac Games postanowiła upamiętnić przygotowując dla fanów wiele atrakcji, w tym konwersję trzech pierwszych odsłon cyklu, wydanych pierwotnie na konsoli PlayStation 2, a także zupełnie nową grę z serii.
 
Powstanie Ratchet & Clank: Q-Force to w dużej mierze zasługa społeczności graczy, która domagała się od twórców powrotu do korzeni. Deweloperzy zdecydowali się więc zastosować charakterystyczne dla tego cyklu ujęcie kamery z perspektywy trzeciej osoby (TPP), ale także wykorzystać sprawdzony system sterowania oraz doskonale znane miłośnikom przygód Ratcheta i Clanka uzbrojenie.
 
<small>Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18485</small>


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==

Wersja z 23:13, 16 sty 2015

Ratchet & Clank: Załoga Q (oryg. Ratchet & Clank: Q-Force) – zręcznościowo-platformowa gra TPP przeznaczona na konsole PlayStation 3 i PlayStation Vita. Premiera: 30 listopada 2012; dystrybucja: Sony Computer Entertainment Polska.

Opis

10. urodziny marki Ratchet & Clank ekipa studia Insomniac Games postanowiła upamiętnić przygotowując dla fanów wiele atrakcji, w tym konwersję trzech pierwszych odsłon cyklu, wydanych pierwotnie na konsoli PlayStation 2, a także zupełnie nową grę z serii.

Powstanie Ratchet & Clank: Q-Force to w dużej mierze zasługa społeczności graczy, która domagała się od twórców powrotu do korzeni. Deweloperzy zdecydowali się więc zastosować charakterystyczne dla tego cyklu ujęcie kamery z perspektywy trzeciej osoby (TPP), ale także wykorzystać sprawdzony system sterowania oraz doskonale znane miłośnikom przygód Ratcheta i Clanka uzbrojenie.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18485

Wersja polska

Opracowanie wersji polskiej: STUDIO PRL
Udział wzięli:

i inni