Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia (gra): Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Navi (dyskusja | edycje)
Nowy artykuł
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 10: Linia 10:
'''Koordynacja prac''': [[Mariusz Wojnar]]<br />
'''Koordynacja prac''': [[Mariusz Wojnar]]<br />
'''Tłumaczenie''': [[Piotr W. Cholewa|Piotr Cholewa]]<br />
'''Tłumaczenie''': [[Piotr W. Cholewa|Piotr Cholewa]]<br />
'''Nagrania dialogów''': [[NSG]]<br />
'''Nagrania dialogów''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie [[NSG|N.S.G.]]<br />
'''Programowanie''': Tomasz Formas<br />
'''Programowanie''': Tomasz Formas<br />
'''Testowanie''':
'''Testowanie''':

Wersja z 16:30, 25 cze 2015

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia (oryg. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) – przygodowa gra akcji stworzona przez Surreal Software. W Polsce wydana przez Play-It 20 grudnia 2002 roku. Polską wersją językową została opatrzona jedynie wersja na komputery osobiste.

Opis

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring stworzył zespół Surreal Software, opierając się o trójwymiarowy silnik graficzny użyty wcześniej do produkcji Drakan 2. Fabuła gry oparta jest o pierwszą księgę Trylogii, w której czwórka hobbitów, za radą czarodzieja Gandalfa, wyrusza w drogę do siedziby elfów Rivendell, by szukać pomocy u dostojnego Elronda. Całą drogę ścigani przez Nazgule - mrocznych jeźdźców, spotykają wrogów i nowych przyjaciół. Z konarów Starej Wierzby w Mrocznej Puszczy, a następnie z rąk upiorów kurhanu ratuje ich tajemniczy Tom Bombadil. W miasteczku Bree spotykają Obieżyświata, kolejnego towarzysza podróży, który sobie tylko znanymi ścieżkami prowadzi ich do celu wyprawy. Gra trzyma się bardziej oryginalnej powieści J.R.R. Tolkiena, niż jej filmowej adaptacji, w której kilka istotnych wątków i postaci pominięto.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1828

Wersja polska

Kierownik redakcji: Andrzej Grygierzec
Koordynacja prac: Mariusz Wojnar
Tłumaczenie: Piotr Cholewa
Nagrania dialogów: GMS RECORDS na zlecenie N.S.G.
Programowanie: Tomasz Formas
Testowanie:

  • Miłosz Sabuda,
  • Marcelo Miletic,
  • Dawid Kacperak,
  • Kamil Kacperak,
  • Karol Dziurkowski

Współpraca: Zespół Play-It
Udział wzięli:

i inni