Kangurek Kao: Runda 2: Różnice pomiędzy wersjami
m nowy artykuł |
Uzupełnienie z instrukcji gry. |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
'''Nagranie dialogów''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie [[NSG|NSG STUDIO]] <br /> | '''Nagranie dialogów''': [[GMS Records|GMS RECORDS]] na zlecenie [[NSG|NSG STUDIO]] <br /> | ||
'''Udźwiękowienie''': [[Studio Nagrań Dora|STUDIO NAGRAŃ DORA]] <br /> | '''Udźwiękowienie''': [[Studio Nagrań Dora|STUDIO NAGRAŃ DORA]] <br /> | ||
'''NSG – Nagranie dźwięku''': [[Dorota Bień]], [[Janusz Bień]] <br /> | |||
'''Głosów użyczyli''': | '''Głosów użyczyli''': | ||
* [[Zbigniew Konopka]] – | * [[Zbigniew Konopka]] – |
Wersja z 09:47, 29 sie 2015
Kangurek Kao: Runda 2 (ang. KAO the Kangaroo: Round 2) – druga część serii Kangurek Kao wyprodukowana przez studio Tate Interactive. W Polsce została wydana przez Cenegę 4 listopada 2003 roku.
Opis
Druga część, wydanej jeszcze w 2000 roku, gry platformowo-zręcznościowej, pt. Kangurek Kao. Rozgrywka polega na prowadzeniu tytułowego kangura, który musi pokonać na swej drodze szereg zróżnicowanych przeciwników. Całość przypomina popularny cykl Rayman czy Croc, a także pełną wersję GEX: Enter the Gecko. Fabuła programu wygląda następująco: złowrogi kłusownik i jego banda opryszków uwięziła przedstawicieli wielu gatunków rzadkich zwierząt na całym świecie. Tylko Kao może im się przeciwstawić, dlatego zakłada osławione rękawice bokserskie i rusza na pomoc swym przyjaciołom. Omawiana produkcja kierowana jest do nieco młodszych graczy, chociaż starsi wyjadacze także powinni znaleźć tu coś dla siebie. W grze nie brakuje kolorowych lokacji, dopracowanych efektów audio-wizualnych oraz edukacyjnego przesłania.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2530
Wersja polska
Nagranie dialogów: GMS RECORDS na zlecenie NSG STUDIO
Udźwiękowienie: STUDIO NAGRAŃ DORA
NSG – Nagranie dźwięku: Dorota Bień, Janusz Bień
Głosów użyczyli:
- Zbigniew Konopka –
- Bóbr,
- Żółw morski
- Bożena Furczyk –
- Pszczoła,
- Mama borsuk
i inni