Polanie II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Navi (dyskusja | edycje)
m Zagraniczny tytuł gry. Obecnie także w Polsce gra jest sprzedawana pod takim tytułem.
OkiDoki (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 12: Linia 12:
* [[Przemysław Gąsiorowicz]]
* [[Przemysław Gąsiorowicz]]
* [[Eugeniusz Jachym]]
* [[Eugeniusz Jachym]]
* [[Małgorzata Kozłowska]]
* [[Małgorzata Kozłowska-Bielecka|Małgorzata Kozłowska]]
* [[Włodzimierz Pohl]]
* [[Włodzimierz Pohl]]
* [[Rafał Sawicki]]
* [[Rafał Sawicki]]

Wersja z 10:54, 11 cze 2019

Polanie II – polska gra komputerowa, znana także jako KnightShift, stanowiąca połączenie gry RTS i gry fabularnej. Stworzona została przez firmę Reality Pump Studios i wydana przez TopWare Poland 15 września 2003 roku.

Opis

Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek. Akcja osadzona została w świecie znanym w pierwszej części gry, spotkamy się tu ze znanymi już postaciami, tzn.: krowami, pastuszkami, niedźwiedziami i rycerzami, ale oczywiście nie brakuje też nowych bohaterów oraz wielu ciekawych ulepszeń. W grze zaimplementowano elementy znane z gatunku cRPG, dzięki czemu nasze postacie zdobywają doświadczenie, używają różnorodnych typów broni, czarów i innych przedmiotów, a każda z nich posiada unikalne imię np. Maćko syn Kowala. Zależności ekonomiczne pozostały podobne jak w pierwszej części, tzn. ekonomia świata Polan oparta jest na mleku, którego produkcję możemy zwiększyć stosując na przykład specjalne techniki wypasu krów. Całkowicie trójwymiarowa grafika oparta jest na zmodyfikowanym engine serii Earth, z możliwością obserwacji terenu z dowolnie umieszczonej kamery.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1058

Wersja polska

Udział wzięli: